• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

DeletedUser472

Guest
lol heb net 700 diamanten gekregen en raadt eens ik was 1 week niet online wegens privé omstandigheden
 

DeletedUser

Guest
lol heb net 700 diamanten gekregen en raadt eens ik was 1 week niet online wegens privé omstandigheden
ja daarom dit klopt toch gewoon niet kan je beter 1 dag spelen 7 dagen niet 1 dag spelen 7 dagen niet kosten echt spelers 50 euro en jij krijgt ze gratis , hoe scheef is dit knap staaltje waardeloos weer van innogames
 

DeletedUser580

Guest
Bij andere browser games heb ik pas geld uitgegeven, toen ik al een aantal weken erg actief speelde. Dus zeker niet in het begin, omdat je de waarde van bepaalde betaalde opties/valuta, niet kent. En ook omdat je nog niet weet of je die valuta al dan niet in het spel in kleine hoeveelheden kan verdienen. (bij Elvenar niet het geval, of je moet ff een pauze nemen zoals lord daniel aan gaf)

Dan pas zou ik geld uitgeven, mits het de moeite is. En een aanbieding afwachten natuurlijk. En wat mij opvalt, ik speel elke dag toch wel minimaal 12 uur per dag. (eerder richting de 15 uur per dag, maar ok...) Ik heb maar erg weinig aanbiedingen langs zien komen. Daarnaast waren de aanbiedingen ook niet denderend.

Bij een ander browser spel was er elke week, in het weekend, op een onbekend tijdstip, Mega Happy Hour, en door de weeks soms happy hour. Happy hour, en je kreeg 2x de hoeveelheid valuta, mega happy hour was 3x zoveel valuta voor je geld. Er was dan vaak zelfs een run, waarbij de betaal pagina er soms uit klapte, omdat het zo druk was.

Bij andere games heb ik vergelijkbare acties gezien, in het weekend, in de avond. Wanneer de meeste mensen online zijn, of kunnen zijn. Een flinke aanbieding, waardoor mensen flink gingen investeren.

*PS: momenteel heb ik echt geen geld meer over, en heb ik schulden. Ik hoef niet te worden overgehaald om te betalen, omdat ik dit niet kan.
 

DeletedUser979

Guest
Ik ken een speler die een paar weken geleden zomaar 700 diamanten kreeg en nu kan heeft hij een aanbieding van 100% extra op het kopen van diamanten! Waarom krijgt de ene speler wel een aanbieding van 100% en de ander niet? Dit klopt toch niet.
 

DeletedUser472

Guest
nou ik kan nu wel constantere dat als je effe niet online bent geweest zomaar wat dias krijgt dat is bij mij gebeurt toen ik 1 week niet online was en ook hier staan al een paar mensen en ook een paar uit mijn BS en oook bij andere innogames spelen is dat zo

waarom geen idee maar het is wel zo als je effe niet online bent maar wel actief end dan weer online komt je dias krijgt
of dat meerdere keer werkt ik denk het niet bij mij is het 1 keer gebeurt en bij veel mensen 1 keer maar geen 2 keer

wanneer je 100 % dia bonus krijgt ik heb geen idee ik denk zelf dat ze dat willekeurig doen
 

DeletedUser472

Guest
en gewoon nieuwsgierig was je effe niet online gekomen cryptocat voor dat je ze kreeg
 

DeletedUser472

Guest
boem mensen nog iemand op de lijst van mensen die effe 1 week niet online waren en 700 dias krijgt dus als jullie het ook willen zullen we dan allemaal 1 week geen elvenar spelen (helaas geldt dat niet meer voor mij ik heb al 1 keer 700 gekregen :()
 

DeletedUser580

Guest
Ik heb nog niet extra's gekregen... Dat is blijkbaar de prijs die je betaald voor actief spelen, actief chatten en actief op het forum zijn... Kromme wereld.
 

DeletedUser472

Guest
het klinkt hard maar ja dat is het dus wel

maar dassem neem anders 1 weekje vrij ga lekker in de zon zitten :cool: lekker zwemmen en als je thuis komt krijg je 700 dias
 

DeletedUser

Guest
Ik heb net een aanbieding gekregen 150 kennispunten gratis bij aankoop van 14.000 diamanten. Ik had mij voorgenomen om voorlopig geen diamanten meer te kopen, maar zo'n aanbieding kan ik toch niet laten liggen nietwaar...
 

DeletedUser889

Guest
Sinds ik dit spel speel ben ik al diverse keren voor een week of zelfs langer wegens vakantie niet ingelogd maar nog nooit heb ik 700 diamanten gratis gekregen! :(
 

DeletedUser706

Guest
Ik heb nog nooit een aanbieding voor 100% gehad, en ook nog nooit een tig aantal diamanten gekregenomdat ik even niet online was. Ben beginnend speler kan lang niet altijd en zit lang in dezelfde ranking omdat idd je of geld moet spenderen of je diamanten moet gebruiken noodgedwongen. En daar houdt ik dan niet zo van om op die manier “ verplicht” te worden in een spel… dan maar langer in eenzelfde ranking blijven….en idd het is soms niet eerlijk maar ach dat is het leven ook niet altijd, niet te lang bij stil blijven staan wekt ergernissen op die niet nodig zijn..zo bekijk ik het voor mezelf.
 

DeletedUser572

Guest
Jullie snappen het niet helemaal als er gezecht wordt 'dit spel draait niet om de ranking'. Dit is simpelweg omdat dit spel van nature niet competief is. Ik besteed zelf redelijk wat geld in dit spel via mijn beltegoed maar ik heb nooit het idee gehad dat dit spel pay-to-win was simpelweg omdat je zelf je doelen zet. Het meest natuurlijke doel is 'end-game' wat in dit geval betekent dat je klaar ben met alle onderzoeken en langzaam aan je stad 'af ga maken'.

Die stadhuis uitbreidingen (19 stuks onderhand) zijn wel erg handig. Maar als we eerlijk zijn is het niet anders dan een luxe die niet echt nodig is wanneer men een effectieve stad neerzet. Ik zelf gebruik de luxe om voor een mooie stad te gaan en besteed dus totaal geen moeite om hoger te komen in de rankings. Ik ben zelfs van mening dat wanneer je dit spel speelt om op rank 1 te spelen dat je het totaal verkeerd speelt. Er wordt niet voor niks zoveel werk in de artwork gestoken.

En die aanbiedingen, tja. Het is wel wat vreemd dat je diamanten krijgt voor het niet spelen. Maar gelukkig gaan we binnenkort ook een login bonus krijgen, dus misschien trekt dat het wel weer recht.

Ik heb zelf wel een aantal aanbiedingen gehad. 100% extra dia's en combo pakketten van dia's + runes. Geen van deze waren voor mij de moeite waard omdat deze niet van toepassing waren via sms / telefoon.
 
Dit spel draait wat als speler jou doelen zijn, dit kan de ranking zijn, of gewoon een mooie stad of misschien gewoon tijdverdrijf, of als eerste de wonderen te hebben of, vul zelf maar in.

Ieder heeft zijn eigen doel, de mijne is zo hoog mogelijk eindigen zonder uitbreidingen te kopen of diamant cultuurgebouwen. en kijken hoe ver ik daarmee kan komen. (heb wel de arbeiders) op dit moment is dat plek 50 of beter. ben nog niet boven plek 56 gekomen.

Zeggen dat je verkeerd speelt als je voor de ranking speelt, of verkeerd speelt als je voor een mooie stad gaat of een ander doel dat niet de jouwe is dat is pas echt verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk speelt iedereen wel min of meer voor de ranking. Niemand laat zijn gebouwen op level 3 staan omdat die "mooier" zijn. Maar plaats 1 is gekkenwerk geworden. Je mag doen wat je wil, beter doen dan Merida lukt toch niet. Daarom zet ik geen slakkenpaleizen. Ik ben wel de hoogst gerangschikte speler zonder slakkenpaleizen.
 

DeletedUser472

Guest
vraag niet waarom maar heb net 700 dias gekregen en raadt eens was op vakantie 1 week
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan