• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

DeletedUser130

Guest
upload_2016-1-30_13-10-14.png


Waarom krijgen nieuwe spelers meer gratis dan oude spelers??
Waar kan ik me inschrijven voor een gratis arbeider of 500 diamanten??
Mag ik ook deze aanbieding??
 

DeletedUser7

Guest
Innogames doet soms aanbiedingen die slechts voor een bepaalde groep gelden. Soms heb je geluk, soms niet.
 

DeletedUser1004

Guest
Ik ben nog zeker geen grote speler, maar vind het wel raar dat 'bepaalde groepen spelers" anders worden behandeld.
Grote spelers hebben al veel geld in het spel gestoken en vind het daarom raar dat sommige andere "kleinere" spelers bevoorrecht worden.
Mijn mening is dat alle spelers gelijk zijn groot of klein en het niet netjes is om een groep korting te geven terwijl anderen de volle pond betalen.
Naar mijn mening is dit niet eerlijk.
Om de reden dat sommige spelers nu meer moeten betalen als anderen voor het zelfde aantal diamanten.
Waarom niet iedereen een aanbieding of helemaal niemand?

Met vriendelijke groet,

6Mways2die
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66

Guest
Het staat Innogames vrij om met acties te komen voor een bepaalde doelgroep. Hoe zij hun marketing strategie bepalen is dus volledig aan hun. Ik wil hier dus geen verhaal lezen over discriminatie of andere onzin.
 

DeletedUser1004

Guest
Ok mijn excuses als jullie dit zien als onzin, dit was wel hetgeen dat mij als eerst door het hoofd schoot, denk dat dat ook bij andere spelers zo voelt.
Ik kon ook nergens lezen dat innogames vrij was om acties te geven voor bepaalde groepen en hierdoor andere groepen in een bepaalde vorm te benadelen, ik denk dat het wel zo voelt naar de rest van de spelers.
Ik begrijp ook dat jullie bovenstaand bericht verwijdert hebben, maar daar stond geen onzin in, alleen wat discriminatie inhoud.
Maar hoop dat jullie hier wel iets mee gaan doen.

Met vriendelijke groet,

6Mways2die
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7

Guest
Nee hoor. Het spel is niet gericht op de ranking, en spelers verliezen niet iets omdat andere spelers iets krijgen. Bovendien zijn er ook aanbiedingen voor andere groepen.
 

DeletedUser579

Guest
als je diamanten nodig hebt maakt het niet uit of je extra voordeel krijg
voordeel krijg je altijd toch
 

DeletedUser130

Guest
Dan heb ik toch nog wel een kleine opmerking hierover.
Het staat Innogames vrij om met acties te komen voor een bepaalde doelgroep
Ik heb ook in die doelgroep gespeeld en niet deze aanbieding gekregen.
De aanbieding die ik ooit zal krijgen krijgt de andere doelgroep ook.

Er word dan toch wel degelijk verschil gemaakt tussen groepen.
De spelers die later beginnen krijgen meer voordeel.
Wat is daar dan de reden achter ?????
 

DeletedUser66

Guest
Dan heb ik toch nog wel een kleine opmerking hierover.

Ik heb ook in die doelgroep gespeeld en niet deze aanbieding gekregen.
De aanbieding die ik ooit zal krijgen krijgt de andere doelgroep ook.

Er word dan toch wel degelijk verschil gemaakt tussen groepen.
De spelers die later beginnen krijgen meer voordeel.
Wat is daar dan de reden achter ?????

Daar zit gewoon een commerciele reden achter. Deze aanbieding is er al vaker geweest, en zo zijn er nog een aantal aanbiedingen geweest. Andere spelers hebben bijvoorbeeld wel eens een aanbieding gehad om diamanten te kopen, en dan 50% extra erbij te krijgen.
 

DeletedUser1004

Guest
Mijn mening blijft het zelfde, het is niet eerlijk naar de spelers toe die ervoor gezorgd hebben dat dit spel bestaat en hier ook geld in gestoken hebben.
Door onderscheid van spelers en groepjes te maken, betalen de grotere spelers die vanaf het begin het spel spelen de volle pond, met naar mijn mening de achterliggende gedachte dat die toch wel betalen.
Ik vind dit niet eerlijk.
Ik heb de antwoorden gelezen in dit topic maar er staan veel dingen in waar ik mijzelf niet in kan vinden bv.
Het spel is niet gebaseerd op ranking.

Zeker wel, anders hoeven jullie geen diamanten te verkopen, dan zijn de diammanten totaal overbodige luxe en neemt iedereen alle tijd om dit spel te spelen.
Jullie moeten het juist hebben van deze soort spelers.
Spelers krijgen is geen kunst, tevreden spelers in het spel houden dat is wel een kunst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn ervaring, als je geen diamanten besteed gooien ze je dood met acties, zodra je 1 keer iets koopt is het voorbij, dan krijg je hooguit een deal om rommel te kopen voor je diamanten, maar diamantoffers krijg je niet meer.

krijg op NL nooit maar dan ook nooit een bonus of zoiets op diamant aankopen.

op international en beta gooien ze me dood, eerst 25% gratis diamanten dan 50% gratis diamanten ect.

Hier heb ik 1 keer diamanten in het begin gekocht zonder speciale offer en nog nooit een aanbieding met bonusdiamanten gehad,
 
Bovenaan