• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

DeletedUser472

Guest
hallo ben net terug uit duitsland
voor de mensen die willen weten het was gezellig:cool:

en wat denk je dat ik voor de 3de keer krijg 700 dias en natuurlijk was ik net 1 week weg wat is dit

is dit toeval bij mij heb ik geluk of hebben meer mensen dit gewoon
wilt het graag weten vind jammer dat ik al 3 keer heb gekregen terwijl sommige nog nooit hebben gekregen natuurlijk vind ik het fijn om 700 dias te krijgen maar vind het zeer vervelend dat sommige geen dias krijgen gratis.
 

DeletedUser7

Guest
Er lijkt wel enig verband te zitten tussen een tijd weg zijn en het krijgen van diamanten, als je zo ziet wat mensen zeggen. Maar ik weet zelf ook niet hoe deze dingen werken, dat wordt me niet verteld. Dus ik kan ook niet zeggen of je geluk hebt of niet.
 

DeletedUser613

Guest
Ben een paar maanden gestopt geweest en heb nooit diamanten gekregen toen ik weer ging spelen.
 
nog nooit gehad, ook niet op accounts die ff offline waren.

Gildelid gehad die al diamanten kado krijgt zodra die een account opent, die heeft dat al op beta, 2de account nl en main account gehad
 

DeletedUser

Guest
De truc is dat je eerst 2 mailtjes krijgt in de trend van "je bevolking mist je". Volgens mij krijg je diamanten als je inlogt via de link van de 2de mailtje. Als je de link in de mail niet gebruikt, maar gewoon zo inlogt, grijp je naast de dias :(
 

DeletedUser613

Guest
We hebben toch allemaal 1 keer 500 diamanten kado gehad ???

@Didi1 zo heb ik dat nooit gedaan vandaar dat ik het nooit kreeg ;)
 

DeletedUser7

Guest
Zo heb ik het ook nog nooit gedaan (zelfs die mail nooit gekregen), maar ik heb toch al wel 2 keer 700 dias gekregen. Dat is dus niet het enige dat mee speelt.
 

DeletedUser224

Guest
Volgens mij slechts 1 x iets gehad, daarna nooit weer gratis dia gezien.
Weet wel dat Inno zo weer oude klanten lokt, want op FoE was ik inactief (nog steeds :)), maar daar heb ik wel wat geschenken gekregen, echter geen dia's. Wel nieuwe gebouwen gratis.
Ach ja...

-----------
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1120

Guest
Het is mij opgevallen , als ik dias koop dat er dan altijd een aanbieding even laater komt,

De laatste keer had ik een poos gewacht op de aanbieding die kwam maar niet, dus ik dacht dan koop ik ze maar, van de week smidags kocht ik voor 80 euro dias :>) en wat denk je, log ik savonds in krijg ik de aanbieding.

Dit heb ik dus toch regelmatig ervaren, dat als ik koop dat ze dan met de aanbiedingen komen,

Mijn vraag is zijn er meer ervaringen hier mee,

Natuurlijk kan je altijd toevallig net gekocht hebben en misloop,
 

DeletedUser1120

Guest
Ja dat heb ik ook wel is gedaan , was alleen benieuwd of mensen ervaringen hier mee hadden
 
tot hiertoe heb ik nog maar twee x dia's gekocht en de kleinste en heb indd. achteraf ook een aanbieding gehad.
 

DeletedUser1086

Guest
Inno is (niet) goed bezig .. door de drie uur promotie voor extra dia's en runen, tonen ze duidelijk waar het nog om gaat... snel en heel snel kopen kopen kopen ...... net zoals bij elk ander spel hopen ze dat de mensen die al veel geinvesteerd hebben blijven kopen kopen kopen...... mijn raad? neem contact op met elk lid van je BS, zoek manieren om met elkaar in contact te blijven, want er gaan hier koppen rollen rollen rollen omdat niemand nog wil kopen kopen kopen.... TIJD OM OP TE STAAN EN TE ZEGGEN NEEN. al wat inno nog wil is dat we zwaar betalen.. ik heb ook betaald in het verleden, maar sorry .... ik betaal niet meer om via de chat in contact te blijven met die lieve mensen die ik hier heb leren kennen.
 

DeletedUser889

Guest
Hoezo moet je geld uitgeven om te chatten met je bs leden? Ik zie niet wat die twee met elkaar te maken hebben. Je bent niet verplicht dia's te kopen. Je geeft geld uit of je hebt geduld. Aan jouw de keuze.
 
Elke promotie die ze geven is toch 24 uur geldig? zeker dat je niet 21 uur geleden ingelogd hebt zonder echt te spelen? en zo de 24u timer gestart
 

DeletedUser1143

Guest
T was inderdaad een 3 uurs aanbieding , maar je hebt nog altijd de keuze om de aanbieding wel of niet te doen. Niemand verplicht je er toe.
Vind het ook een beetje jammer dat er nu echt op alles gelijk negatief gereageerd word.
Gaan we nu bij iedere diamant aanbieding zo'n topic krijgen?
 

DeletedUser1086

Guest
Elke promotie die ze geven is toch 24 uur geldig? zeker dat je niet 21 uur geleden ingelogd hebt zonder echt te spelen? en zo de 24u timer gestart
het spel staat bij mij de hele dag open, ik ververs minstens een keer per uur en ik kreeg het voor 3 uren
 

DeletedUser472

Guest
bij mij zelf was het 24 uur beetje raar

maar vind onnodig om elke keer zon topic te maken die aanbiedingen dus ze gewoon om wat geld in het laadje te krijgen ik zou zeggen wees blij dat we 1 keer per week ofzo zon aanbieding krijgen heb liever dat dan allemaal reclame van andere bedrijven in het spel.
 
Bovenaan