• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aanbiedingen: aanbiedingen van diamanten

DeletedUser956

Guest
Daar zit gewoon een commerciele reden achter. Deze aanbieding is er al vaker geweest, en zo zijn er nog een aantal aanbiedingen geweest. Andere spelers hebben bijvoorbeeld wel eens een aanbieding gehad om diamanten te kopen, en dan 50% extra erbij te krijgen.
Natuurlijk zit er een commerciele reden achter en wie logisch nadenkt kent die ook.
Er komen niet zo snel nieuwe leden bij als in het begin, het duurt nu weken voordat inactieve spelers vervangen worden door nieuwe.
Ik vind het dus heel erg goed van innogames dat ze er alles aan doen om te zorgen dat er meer spelers blijven hangen, daar heeft iedereen voordeel van, ook de ouwe rotten.
Top jongens, ga zo door. :):):)
 

DeletedUser

Guest
Bekijk bijlage 1341

Waarom krijgen nieuwe spelers meer gratis dan oude spelers??
Waar kan ik me inschrijven voor een gratis arbeider of 500 diamanten??
Mag ik ook deze aanbieding??
snap je dit nog steeds niet , ze lokken beginnende spelers om dias te kopen, zo dat ze weer van hun geld waardeloze invoeringen kunnen invoeren waar oude rotten niks aan hebben , zo is het altijd al geweest
 

DeletedUser130

Guest
snap je dit nog steeds niet , ze lokken beginnende spelers om dias te kopen, zo dat ze weer van hun geld waardeloze invoeringen kunnen invoeren waar oude rotten niks aan hebben , zo is het altijd al geweest

ik snap het wel ELF-OGGO daarom ik koop niks meer tot ik de aanbieding heb van 100 % .
Dan plaatsen ze me maar in een andere groep.
 

DeletedUser1022

Guest
Die 500 diamanten zijn bedoeld om nieuwe spelers aan het spel te krijgen. Klinkt aanlokkelijk en als je hebt gekocht wil je ook waar voor je geld en blijf je spelen.
Ik ben nieuw en ik snap nog te weinig van het spel om mij over de streep te trekken om dat tientje uit te geven.
 

DeletedUser956

Guest
Die 500 diamanten zijn bedoeld om nieuwe spelers aan het spel te krijgen. Klinkt aanlokkelijk en als je hebt gekocht wil je ook waar voor je geld en blijf je spelen.
Ik ben nieuw en ik snap nog te weinig van het spel om mij over de streep te trekken om dat tientje uit te geven.
Aha, jij wilt dus zeggen dat ze het aanbod te vroeg doen?
 

DeletedUser1022

Guest
Op dit moment heb ik geen idee van de waarde van diamanten, wat je ermee kan doen en hoe je ze aanvult in het spel. En of ik ze echt nodig heb. Mijn spellen speel ik met de gedachte: Patience is a virtue, geduld is een deugd.
Als ik ze ooit koop, dan is het zeker niet in het begin.
 

DeletedUser

Guest
Die aanbieding krijg je al dadelijk na de tutorial. Ik heb die toen geweigerd. Eigenlijk kan je pas na een paar dagen weten of het een goed spel is, en je diamantspeler wil worden. Voor hetzelfde geld stop je na een paar dagen, zoals de grote meerderheid van de spelers.
Die aanbieding komt dus inderdaad te vroeg.
De mensen die zomaar eventjes "komen kijken" kan je echt niet overhalen om verder te blijven spelen met een diamantaanbieding.
Maar de mensen die sowieso blijven spelen kan je misschien wel overhalen om diamanten te kopen, als de aanbieding interessant genoeg is.
 

DeletedUser990

Guest
Het spijt me voor jullie, maar heb net met inloggen 700 diamanten gekregen, ja echt gratis.
Had nog 78 diamanten over van de 100 begin en 50 aanmeld diamanten. Kan nu met diamanten smijten!
 

DeletedUser253

Guest
geef ons ook gewoon een actie voor extra arbeider ofzoiets. De mensen die al level 5 hebben ja die hebben dan wel gewoon pech :p
 

DeletedUser472

Guest
Het spijt me voor jullie, maar heb net met inloggen 700 diamanten gekregen, ja echt gratis.
Had nog 78 diamanten over van de 100 begin en 50 aanmeld diamanten. Kan nu met diamanten smijten!


het is volgens mij dat als je effe niet online bent geweest dat je dan soms opeens 700 dias had heb een keer gehad op een andere server en was effe niet online geweest en kreeg ook 700 dias en een iemand uit mijn broeder was ook al effe niet online geweest en kwam gisteren online en raad eens kreeg 700 dias ook bij andere inno is dat soms als je lang niet meer online bent geweest dat je dan opeens 700 dias krijgt

marjan het zou me niks verbazen dat voor dat jij die 700 kreeg effe niet meer was ingelogd
 

DeletedUser990

Guest
Klopt, was even uit logeren, had berichtje gehad dat ze me misten, je kent dat wel. Dus even weekje stil liggen levert 700 diamanten op?
Heb er een extra arbeider voor genomen. is wel leuk!
 

DeletedUser1063

Guest
Ik vind dit een beetje gezeur. De wereld is niet eerlijk en dit spel ook niet.
Als je geen aanbieding krijgt en je bent het er niet mee eens dat stop je toch gewoon.
En als je elders wel aanbiedingen krijgt accepteer die dan en wees blij dat je geluk hebt gehad.

Wat ik erger vind is dat je voor sommige zaken perse diamanten nodig hebt.
Dan ben je verplicht ze te koppen anders kun je niet verder met je spel of onderdeel.
Naar mijn mening zou je diamanten ook op een andere manier moeten kunnen verwerven dan
alleen via aankoop.
 

DeletedUser189

Guest
Je kunt het spel spelen zonder ook maar een diamant te kopen het duurt alleen langer.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt het spel spelen zonder ook maar een diamant te kopen het duurt alleen langer.
Spelen wel, maar zonder diamanten zal je stad ook een stuk kleiner blijven. Het is momenteel nog niet mogelijk om zo veel provincies te pakken dat je de 17 diamantuitbreidingen kan compenseren.
 
Bovenaan