• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Architect niet actueel

    Ik merk dat sinds de nieuwe veranderingen de architect niet actueel is. Zowel bevolking als cultuur kloppen niet met de stad. Weet iemand of de architect nog wel bijgehouden wordt? Zeker met de nieuwe veranderingen zou het wel fijn zijn als de stad en architect kloppen met elkaar.
  2. Nieuw Elvenar traag sinds nieuwe hoofdstuk

    Ik merk sinds het nieuwe hoofdstuk dat Elvenar traag geworden is. Plaatjes laden traag, om naar een wonder te gaan bij een ander werkt traag, als ik naar de onderzoeksboom ga zit er vertraging in. Kan het iets te maken hebben met de server? Weet dat lang geleden dit ook al eens speelde, omdat de...
  3. Hoofdstuk 21 plannen in architect (elvenstats)

    Ik probeer mijn stad te plannen als voorbereiding voor hoofdstuk 21, maar mijn stad wil maar niet laden met de gebouwen van hoofdstuk 21. (met de layout van beta) Hij springt steeds naar de layout english, waardoor de gebouwen van hoofdstuk 21 niet zichtbaar zijn. Iemand enig idee of dit een...
  4. De Deur zoekt ...misschien wel jou :-)

    De Deur is open, en staat voor vrijheid. Maar wel op een eerlijke manier! Voor beginnende spelers, sluit je aan. maar 3 regels...: * eerlijke handel (dat houdt in geen crosstier zoals bv marmer tegen edelsteen oid) * Minimaal 4 x per week burenhulp...(dat houdt het leuk..;-)) * Meedoen...
  5. De Deur zoekt ...misschien wel jou :-)

    Wij staan voor vrijheid maar wel op een eerlijke manier. We hebben maar 3 regels: * Eerlijke handel, dus geen crosstier * Minimaal 4x per week burenhulp * Als je meedoet met het toernooi(is niet verplicht!) haal je minimaal 600 punten Spreekt dit je aan, dan ben je van harte welkom! :-)
  6. Elvenstats welke browser ?

    Een tijdje geleden werkte de site elvenstats nog prima onder IE, maar nu niet meer helaas. Heb nu Chrome Firefox en Edge geprobeerd, maar allemaal blijven ze zoeken als je je naam invult. Hebben er hier nog meer last van, en welke browser gebruiken jullie? Overigens gebruik ik Windows 10 Wie...
  7. Happinezz en Mστhεrξαrτh's Crεα†urεs zoeken nog actieve en vooral gezellige teamplayers!

    Happinezz en Mστhεrξαrτh's Crεα†urεs zoeken nog actieve en vooral gezellige teamplayers! -75.000 punten spelers kunnen zich aanmelden bij Mστhεrξαrτh's Crεα†urεs. Zodra je 75.000 punten hebt bereikt is er doorstroom naar Happinezz mogelijk. Van onze 'toegewijden' verwachten we dat ze: •...
  8. Resolute zoekt actieve spelers

    We hebben afscheid genomen van een inactief lid en hebben weer een plekje vrij voor een actieve speler. Heb je zin om in een top 3 BS te spelen en ben je actief in de toernooien en geef je minimaal 5x per week Burenhulp? We hanteren wel een ondergrens van 100.000 punten. We verwelkomen je graag...
  9. Al gemeld Verkeerde Datum notatie

    Ik keek net in mijn notificatiescherm, en zag dat ik hulp had gehad op 26-01-2018 om 23.09 . In mijn beleving is dat pas vanavond ... Er is net ook handel van me afgenomen, en daar staat "vandaag 10.53". Er lijkt dus iets mis met de datum notificatie denk ik?
  10. Aanbiedingen: aanbieding diamanten

    Ik kreeg vandaag een diamanten aanbieding welke 24 uur geldig zou zijn. Ik was even niet in staat om direct van de aanbieding gebruik te maken,(wist ook nog niet zeker of ik dit wilde) maar aangezien ik toch 24 uur de tijd had, heb ik deze weg geklikt. Tot mijn grote verbazing verdween daarmee...
  11. Poll plaatsen bij nieuw idee

    Zelf loop ik er tegen aan dat het voor mij niet overzichtelijk is welke nieuwe ideeën er zijn aangedragen en hoe de stemming is over het algemeen. Vandaar mijn idee: Maak een poll bij elk nieuw idee, zodat mensen (ook) zonder commentaar kunnen stemmen, en je in 1 oogopslag ziet hoeveel mensen er...
  12. Resolute zoekt actieve spelers !

    --------------------------------------------------- Er is weer plek voor een nieuwe actieve speler! Heb je interesse? Dan kun je een berichtje naar Luckerella sturen. Link forum: http://resolute.boards.net --------------------------------------------------- In principe hebben we een...
  13. Spel: trager en niet meer kunnen inloggen, wie hebben hier nog meer last van?

    Ik kan niet (meer) inloggen, werd steeds trager en krijg nu de melding dat er iets vreselijk mis is gegaan. Hebben er meer mensen last van?
  14. Opgelost [8016] Bug Burenhulp met Oud Wonder

    Gisteren deze bug per toeval ontdekt met een mede BS lid. Bij deze persoon staat nog een rest (bonus) tijd op een cultuurgebouw. In het geteste geval 1.46. Dit gebouw zou dus nog niet klikbaar moeten zijn voor burenhulp, maar is het wel. Na erop geklikt te hebben verdwijnt de rest bonus tijd en...
  15. Spel: ik krijg geen verbinding met Elvenar, wie heeft dit ook?

    Hallo, Zijn er nog meer mensen die niet op Elvenar kunnen komen op dit moment? Ik kan me wel aanmelden maar krijg geen verbinding met Elvenar..
  16. Alternatief voor vechten

    Aangezien iedereen zoveel moeite heeft met vechten en daar vrij veel over geklaagd wordt, is het een idee om een alternatief in te voeren ? Bijvoorbeeld door het oplossen van raadsels of puzzels en zo gebieden te veroveren?
Bovenaan