• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Elvenstats welke browser ?

Een tijdje geleden werkte de site elvenstats nog prima onder IE, maar nu niet meer helaas. Heb nu Chrome Firefox en Edge geprobeerd, maar allemaal blijven ze zoeken als je je naam invult. Hebben er hier nog meer last van, en welke browser gebruiken jullie?
Overigens gebruik ik Windows 10
Wie heeft er nog een idee?
 

DeletedUser3012

Guest
Ik heb daar ook opeens last van, en weet ook niet waardoor dat komt, maar ik dacht: laten we ons daar maar vooral niet druk om maken, want dat word vast wel weer gefixt:)
 

DeletedUser3012

Guest
Oh, het IS gefixt, hij doet het weer bij mij nu, misschien moet jij het ook maar eens proberen, want hij doet het weer bij mij
 

DeletedUser1427

Guest
Dit topic wordt verplaatst naar de hangplek, de website Elvenstats is geen onderdeel van Elvenar, dit is dan ook een vraag die wij niet beantwoorden onder deze categorie (vragen & hulp) omdat hier alleen Elvenar gerelateerde onderwerpen kunnen komen die ook vanuit een ondersteunend platform van Innogames zijn.
 
Dit topic wordt verplaatst naar de hangplek, de website Elvenstats is geen onderdeel van Elvenar, dit is dan ook een vraag die wij niet beantwoorden onder deze categorie (vragen & hulp) omdat hier alleen Elvenar gerelateerde onderwerpen kunnen komen die ook vanuit een ondersteunend platform van Innogames zijn.

Oke dank je wel Lionell, ik wist niet waar deze precies thuishoorde en vond dit de meest logische plek :)
 
Bovenaan