• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Spel: ik krijg geen verbinding met Elvenar, wie heeft dit ook?

Hallo,

Zijn er nog meer mensen die niet op Elvenar kunnen komen op dit moment? Ik kan me wel aanmelden maar krijg geen verbinding met Elvenar..
 

DeletedUser

Guest
nee, ik ben gewoon online, geen enkel probleem gehad met inloggen
 

DeletedUser68

Guest
Een reset helpt altijd wel
Ik had een grote reset vandaag lol
halve stad zonder stroom
 
Didi, Ik kan vanaf gisteravond niet meer inloggen. Hij blijft op 34 % hangen , vandaag moet ik werken. vanavond de boel maar een s resetten. Als dat niet lukt trek jij dan aan de bel ??? klopje
 

DeletedUser

Guest
@klopje. Gelukkig ben je terecht. Ik wilde al bijna een zoektocht gaan organiseren ;)
Maar dit begint wel erg vervelend te worden, eerst CB en nu jij :(. Hopelijk kan support hier iets aan doen. Of kunnen de moderators hier wat aanwijzingen geven over wat er nu mis gaat en wat je eraan kunt doen
 
Kan er vandaag weer niet in, en resetten lukt niet :mad:
Ook een andere browser geprobeerd, cashe geleegd enz enz
Help!
 

DeletedUser

Guest
CB waar ben je? We missen je zo :( Kun je wel op support komen?
 

DeletedUser

Guest
Oke, hou je hier in the picture, als het niet lukt neem ik wel contact op met support
 

DeletedUser

Guest
CB, Klopje is nu wel terecht, maar heeft nog geen antwoord gehad van support.
Kan iemand hier helpen, moderators misschien of een handige techneut
 
CB, bij mij ging gisteravond het spel laden tot 34 % en daarna stopte het. op alle manieren geprobeerd. Vannochtend via forum(geschiedenis vd browers) didi op de hoogte gesteld en plotseling na drie x proberen liep hij gelukkig door tot 100 %. Heb je het zelfde probleem ???
Sterkte, heel vervelend voor je (weet hoe frustrerend het is)
 
Beste carla, dit is het antwoord wat ik van support heb gekregen

Zou je eerst onderstaande stappen willen proberen? Mogelijk verhelpen deze het probleem.

1. Browser hernieuwen
Veel problemen kunnen verholpen worden door de pagina simpelweg te hernieuwen. Je kan dit doen met behulp van F5 (zacht) of CTRL+F5 (hard). Je spel / pagina tijdens het spelen regelmatig vernieuwen kan er tevens voor zorgen dat bepaalde geheugenproblemen uitblijven.

2. Opnieuw aanmelden
Meld je af en meld je vervolgens opnieuw aan. Mogelijk is hiermee het probleem opgelost.

3. PC heropstarten
Probeer eens je eigen PC opnieuw op te starten. Verhelpt dit het probleem?

4. Cookies & cache van browser wissen
Verwijder de cookies & cache van je browser om het te verlossen van oude rommel. Voor de meeste browsers kan je dit doen door tegelijkertijd te drukken op CTRL + SHIFT + DEL op je toetsenbord

5. Browser updaten
Mogelijk heb je niet meer de recentste versie van je browser. Kijk eens rond of er geen nieuwe updates en/of een volledig nieuwe versie te vinden is.

6. Hardwareversnelling in/uitschakelen
Via de instellingen (tandwieltje onderaan en daarna op de kleine tandwieltjes) kan je de hardwareversnelling in/uitschakelen.

7. Adobe flash player updaten
Je Adobe Flash Player heeft best de laatste nieuwe updates. Controleren of Adobe Flash Player volledig up-to-date is, kan je hier doen:
Jouw eigen Adobe Flash Player versie
Nieuwste Adobe Flash Player versie

8. Lokale opslag van Adobe Flash Player wissen
Soms kan het gebeuren dat Adobe Flash Player zijn eigen cachegeheugen niet tijdig hernieuwt. Je kan dit dan ook altijd zelf verwijderen:
1) Open het venster van Elvenar.

2) Rechtermuisknop in het spel

3) Klik op "Algemene instellingen"

4) Open de tab "Opslag" (eerste)

5) Klik op "Alles verwijderen"

6) Eerste vinkje aanvinken, tweede is niet nodig

7) Klik op "Gegevens verwijderen"
Opgelet! Flash cachegeheugen verwijderen kan ervoor zorgen dat je voortgang bij andere, flashgebaseerd spellen verliest.

9. Scripts uitschakelen
Hoe meer extensies, plug-ins, scripts, thema's en dergelijke je hebt lopen, hoe waarschijnlijker het wordt dat enkelen daarvan zorgen voor onnodig CPU gebruik. Je kan best script per script controleren op welke de performantie van Elvenar negatief beïnvloeden.

10. Andere browser proberen
Deze stap spreekt min of meer voor zich. Bij voorkeur gebruik je als browser Firefox. Op andere browsers zal het spel hoogstwaarschijnlijk ook wel werken, maar mogelijk minder vlot.

11. Andere PC proberen
Deze stap spreekt min of meer voor zich.
 
Hoi klopje,
die heb ik ook van support gehad (zaterdag) en had al deze stappen doorlopen zonder succes. Nu weer alle stappen doorlopen zonder gewenst resultaat. Heb dus mijn ticket die ik zaterdag had gesloten weer heropend met de vraag hier naar te kijken. Ik kan me wel aanmelden, maar dan komt de melding verbinding maken en hier blijf ik hangen :(
Hoop dat ze snel met een oplossing komen.
 
Bovenaan