• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Al gemeld Verkeerde Datum notatie

Ik keek net in mijn notificatiescherm, en zag dat ik hulp had gehad op 26-01-2018 om 23.09 .
In mijn beleving is dat pas vanavond ... Er is net ook handel van me afgenomen, en daar staat "vandaag 10.53". Er lijkt dus iets mis met de datum notificatie denk ik?
tijd.PNG
tijd2.PNG
 

DeletedUser1427

Guest
Ik keek net in mijn notificatiescherm, en zag dat ik hulp had gehad op 26-01-2018 om 23.09 .
In mijn beleving is dat pas vanavond ... Er is net ook handel van me afgenomen, en daar staat "vandaag 10.53". Er lijkt dus iets mis met de datum notificatie denk ik?
Bekijk bijlage 2959 Bekijk bijlage 2960

Bedankt voor je melding, deze fout is al aangegeven in een bevestigde topic: Datumweergave foutief, dit topic krijgt dan ook de status 'al gemeld' en wordt verplaatst naar het archief.
 
Sorry had ik niet gezien. Maar zie wel dat de eerdere melding al van november is, maar is dus blijkbaar nog steeds niet opgelost dus?
Ben wel benieuwd of dit ook consequenties heeft voor de burenhulp?
 

DeletedUser1427

Guest
Dit heeft geen invloed verder op de burenhulp of tijden waarbij burenhulp is gegeven. Deze bug bevindt zich in de notificatie.
 
Bovenaan