• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [8016] Bug Burenhulp met Oud Wonder

Gisteren deze bug per toeval ontdekt met een mede BS lid.
Bij deze persoon staat nog een rest (bonus) tijd op een cultuurgebouw. In het geteste geval 1.46. Dit gebouw zou dus nog niet klikbaar moeten zijn voor burenhulp, maar is het wel. Na erop geklikt te hebben verdwijnt de rest bonus tijd en wordt weer vanaf het begin gerekend, alsof er geen rest tijd meer was. Hij begint weer met een tijd van 9.04 (8 uur gewoon en 1.04 extra op lvl 1) Vandaag opnieuw getest met andere leden die een wonder hebben, en ook op lvl 2 getest. Het gebeurt bij alle leden en ook op verschillende levels. Je bent dus gewoon je extra bonus tijd kwijt als er op geklikt wordt terwijl je er nog recht op hebt!
Ik zou graag horen of deze bug bekend is en of deze dan met de eerstvolgende update meegenomen wordt.
 

DeletedUser

Guest
Spelversie: 0.31.2735-v0.31.1- (master)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.3
Flash Speler versie: 20.0.0.267
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: AAN

Reproduceerbaarheid: 5/5 = gebeurt altijd)

Ook ik kan met vuurtoren lvl 2 deze bug bevestigen. De extra bonustijd die je krijgt met vuurtoren/klokkentoren wordt gecanceld omdat er al weer op geklikt kan worden met burenhulp. De hulpgever ziet niet dat het cultuurobject nog geladen is.

Hebben we kps en bonusrelikwieën geinvesteerd in Oude Wonderen, leveren ze niet wat beloofd is. Is daarom zinloos om zoveel in een OW te investeren, als het toch niets oplevert.
 

DeletedUser66

Guest
Bedankt voor de melding. We gaan dit z.s.m. uitzoeken :)
 

DeletedUser6

Guest
We kunnen deze fout bevestigen en hebben hem doorgemeld. Dank jullie wel voor het melden!
 

DeletedUser

Guest
Spelversie: 0.33.3169-v0.33.3- (master) (2016-01-22 09:14)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 43.0.4
Flash Speler versie: 20.0.0.286
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf
Hardwareversnelling: AAN

Reproduceerbaarheid: 5/5

Nog maar eens dan, maar nu met screenshotjes heb ondertussen Vuurtoren lvl 3 staan en zou dus 10:36 burenhulp moeten krijgen. Maar het is amper 8 uur.
vuurtorenbonus 1.jpg
vuurtorenbonus 2.jpg
 

DeletedUser

Guest
@Marindor. Al nieuws over deze bug? Het heeft namelijk zo weinig zin om je vuurtoren te upgraden als je de cultuurbonus niet krijgt.
 

DeletedUser6

Guest
Nog niet concreet, Game Design is er nu naar aan het kijken. Meer info dan dat, hebben we momenteel nog niet.
 

DeletedUser

Guest
Spelversie: v0.35.18 (2016-02-22 13:08)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 44.0.2 & IE 11.0.9600.18204
Flash Speler versie: 20.0.0.306
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf

Deze bug is nog steeds niet opgelost. We zijn nu weer een maand verder, tijd is er ondertussen al nieuws hierover?
 

DeletedUser

Guest
@Marindor. Deze bug is na upgrade 1.0 helaas nog steeds aanwezig. Is er al enig uitzicht op een oplossing? Vind 2 maanden voor zo'n serieuze bug toch wel heel erg lang. Loop nu toch echt veel cultuurbonus mis. Als we straks naar de fairies gaan zal ik dit juist heel hard nodig gaan hebben.
 

DeletedUser

Guest
Verdraaid, was mij nog ni opgevallen! :( Maar inderdaad!!! Da's echt wel straf!!!!!
 

DeletedUser6

Guest
Er staat nog geen verwachte herstelversie bij deze bug helaas, sorry!
 

DeletedUser

Guest
wordt dit nog ooit opgelost ????? :mad:
de kazerne bug kon wel snel worden hersteld :confused:
 

DeletedUser

Guest
wordt dit nog ooit opgelost ????? :mad:
de kazerne bug kon wel snel worden hersteld :confused:

Spelversie: v1.1.8 (2016-03-15 13:48)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 44.0.2
Flash Speler versie: 21.0.0.182
Besturingssysteem: Windows 7 (PC)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elven: Elf

Heb de hoop opgegeven Ajax dat deze bug ooit hersteld zal worden. Zonde van de T3 bonusrelikwieën en de kps die erin gestopt zijn, maar als ik de ruimte nodig heb, ga ik dat ding maar slopen denk ik :(:(:(
 

DeletedUser

Guest
@Didi1 ja daar ben ik ook bang voor en inderdaad het is zonde van alles wat er in gestopt is :mad:
en erg teleurstellend dat als ze iets niet werkend kunnen krijgen dat ze je dan niet compenseren :confused:
zelfs info geven is al te veel gevraagd voor ze meer dan dat ooit in ver verleden zeiden het is gemeld hoor je niet :mad:
 

DeletedUser470

Guest
Spelversie: v1.1.8-(3279cc5) (2016-03-15 13:48)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: Firefox 45.0.1/Google Chrome Versie 49.0.2623.87 m
Flash Speler versie:21.0.0.182/ Google Chrome internal
Besturingssysteem: Windows 10
Schermresolutie: 1366 x 768
Spelersnaam: Lothiriel
Mensen of Elven: Elven
Hardwareversnelling: Aan
Reproduceerbaarheid: 5/5
 

DeletedUser6

Guest
Niet dat jullie er veel mee geholpen zijn, maar gewoon ter info: Deze melding staat nog steeds open. Er is nog geen verwachte datum waarop het opgelost zal zijn, maar de melding is ook niet verworpen. We zullen dus gewoon moeten blijven wachten.
 
Bovenaan