• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Oldiewoldie

    spectrale steen

    Bij het event heb ik de spectrale steen vrij gespeeld en ge-innt. Ik zie hem echter nergens staan in mijn inventaris, ook niet na refreshen. Weet iemand waar ik hem wel kan vinden?
  2. Oldiewoldie

    magisch dagboek

    ik moet voor een quest van het laatste hoofdstuk een magisch dagboek maken, dat zou een 1 daags productie zijn, maar die kan ik niet maken in mijn boekrolfabriek, omdat die alleen 3 en 9 uurs producties kan maken. Hoe nu verder?
  3. Oldiewoldie

    gevaarlijke website

    als ik op facebook op een link klik waarmee elvenar je doorverwijst, heb ik al twee keer een melding gehad dat ik op een gevaarlijke website kom. Dat zal toch niet de bedoeling zijn. Nu ook bij deze link: https://innogam.es/ihiV!
  4. Oldiewoldie

    verdwijnende eventquests

    vanmorgen bij het event de quest om 3 x 24 uurs productie in de wp te maken. Keek net weer, toen was de quest weg en moest ik 4 x 3 uurs productie in de wp maken. Had die gelukkig ook bijna klaar en werd idd afgevinkt. Tot mijn verbazing verscheen daarna weer de 3 x 24 uurs productie. Vreemd...
  5. Oldiewoldie

    productieuitdaging

    en maar fabriekjes en fabriekjes en fabriekjes bouwen voor het mini event en dan zie je de prijsjes.......( ook mini)
  6. Oldiewoldie

    quest van elvenboomsap

    Ik heb een niet weigerbare quest om 10.000 elvenboomsap af te leveren. Kan alleen maar op ok drukken en er gebeurt niks. Vaak kan je dan op maximum drukken of zelf een aantal invullen. maar dat is niet het geval. . Rarara hoe moet dit. Iemand een idee?
  7. Oldiewoldie

    Opgelost [ONYX-26046] niet terug slaan van zware melee troepen

    bij meerdere spelers slaan de zware melee ( bv paladijnen) troepen niet terug bij het toernooi. Is dit meerdere mensen opgevallen?
  8. Oldiewoldie

    oldiewoldie

    Hallo, ik ben een herintredende speler, na een dik jaar gestopt te zijn , ben ik nu weer redelijk verslaafd aan het spel
  9. Oldiewoldie

    Contact Support Geen beloning voor opdracht

    ik had de opdracht voltooi een werkplaats naar lvl 11 of hoger openstaan en voltooide een werkplaats naar lvl 23 en de opdracht werd niet afgevinkt en dus geen beloning. Hebben daar meer mensen last van?
  10. Oldiewoldie

    Wereldkaart: waarom de wereldkaart niet afschaffen?

    Als je zo de onderwerpen op het forum leest gaan de meeste commentaren en irritaties over de wereldmap. Het lijkt wel of het nut ervan steeds minder wordt. . Gevechten in de provincies zijn voor heel veel mensen veel te zwaar en niet te meer te doen. . er zijn veel te weinig actieve...
  11. Oldiewoldie

    scout tijden

    om een uitbreiding via veroverde provincies te bemachtigen, moet ik 10 provincies scouten......dit duurt dus bijna 30 dagen, is toch wel gruwelijk lang en bevordert het spel plezier toch echt niet. Jammer.
  12. Oldiewoldie

    Inventaris: waar is de willy wonka tent gebleven?

    Nadat ik de kermistent vh wonka event heb ontvangen, zie ik hem niet meer staan in mijn inventorie. Had hem nog niet geplaatst vanwege plaatsgebrek. Kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden?
  13. Oldiewoldie

    Opdrachten: verdwenen opdrachten

    Gisteren was opeens de opdracht verzamel 12 kp weg( had hem 's morgens nog gedaan) En vandaag was de opdracht voltooi een willekeurige technologie er niet meer. Wel heel jammer en een beetje vreemd. Ben in het laatste rijtje van het feeenhoofdstuk, dus niks afgesloten of zo en iemand die...
  14. Oldiewoldie

    Vormgeving: slecht zichtbare feeën producten.

    doordat de feeënboerderijen zo kleurrijk zijn, vind ik het erg moeilijk om te zien dat ze klaar zijn met productie, de knipperende producten zijn nl erg klein en vallen qua kleur ook niet echt op. Lastig hoor.
  15. Oldiewoldie

    gestopt door gebrek aan voortgang van het spel

    Vandaag ben ik gestopt omdat er voor mij geen spelplezier meer te behalen valt. Einde vd boom is einde spel. En om nou nog langer aan het lijntje gehouden te worden en maar te wachten en te wachten op misschien een nieuw hoofdstuk achter aan de boom, daar heb ik geen zin in. @ mods : de meeste...
  16. Oldiewoldie

    Wat is er nu echt verbeterd?

    Wat is er nu wel verbeterd na de update van gisteren? En wat is er, bugvrij, nieuw bijgekomen? Graag hier alleen de "positieve" dingen opnoemen en niet wat er allemaal wel mis is, om zo een goed overzicht te krijgen.
  17. Oldiewoldie

    Spel: nieuwe doelgroep voor elvenar

    Het is mij opgevallen dat er veel wat oudere mensen Elvenar spelen. Het ontwikkelingsteam speelt daar goed op in. Ze zijn ons aan het voorbereiden, om als we straks gaan dementeren, dit spelletje ook nog te kunnen spelen. Het spel gaat lekkerrrrr traag, je moet veel herhaalbare dingen doen (...
  18. Oldiewoldie

    Speler: vanwege geen vordering, mijn afscheid.

    In september ben ik met Elvenar begonnen, vond het best een leuk spel, maar hoe verder je in het spel/ de boom komt hoe saaier het wordt. Ik ben nu bijna op het eind van de boom en het wachten op vorderingen is nog veel langer geworden. Er zit totaal geen vaart in het spel en met de dwergen is...
Bovenaan