• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

gestopt door gebrek aan voortgang van het spel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ben ik gestopt omdat er voor mij geen spelplezier meer te behalen valt. Einde vd boom is einde spel. En om nou nog langer aan het lijntje gehouden te worden en maar te wachten en te wachten op misschien een nieuw hoofdstuk achter aan de boom, daar heb ik geen zin in.
@ mods : de meeste mensen hier op het forum zijn geen notoire mopperaars, er is echt iets mis met dit spel.
 

DeletedUser

Guest
Heel begrijpelijk Oldie, maar erg jammer voor ons in bs Phoenix want je was een hele fijne en gezellige bs-genoot. Maar ja 1x in de 2 dagen een kwartierje vechten is geen spel meer te noemen :(
Veel succes en vooral plezier in je andere activiteiten, je zult enorm gemist worden hier xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
er zullen na jou nog veel anderer stoppen oldie

Vrees het ook Oggo
Heb even een samenvatting gemaakt mbt nieuwe content:
- 05 okt: Dwergenhoofdstuk
- 02 nov: Oude Wonderen (vol met bugs die nog steeds niet opgelost zijn)
- 1 nov: Quests die je dwingen om OW te doen (alleen de OW werken nog steeds niet naar behoren)
- 27 nov: kleine dia-cultuurobjecten erbij (vrij onzinnig)
? Feb/Mrt: Spells (wederom totaal niet interessant voor vergevorderde spelers)

Dit houdt voor mij in dat we sinds 5 oktober geen nieuwe content van betekenis meer hebben gehad. Aangezien de spells ook niets te bieden hebben aan vergevorderde spelers, betekent dit dat deze spelers al bijna een half jaar in de wacht zijn gezet.
Vind het eigenlijk heel erg bewonderingswaardig dat vele het al zo lang volhouden.
 

DeletedUser130

Guest
Heel erg jammer oldiewoldie maar je hebt 100% gelijk.
Ik begrijp je volkomen.
Ik zou niet meer posten hier omdat er laatste tijd teveel gebeurt is.
Maar wil jouw nog een laatste steun geven.>>>S.H.I.E.L.D<<< steunt jouw mening
Heel veel succes in real live xxxxx
 
Heel erg jammer Oldie, maar ik begrijp je volkomen. Je was een super BS lid dus zal je enorm gaan missen. Jammer dat we je deze keer niet binnen hebben kunnen houden maar laat dit een signaal zijn dat er echt iets mis is met de voortgang van dit spel. Het zou fijn zijn als dit gewoon erkend werd, dat zou Inno enorm sieren en denk dat er dan veel meer begrip zou zijn voor de situatie.
 

DeletedUser

Guest
Tja, stoppen. Maar wat moet je dan met je vrije tijd? Een ander spel beginnen? Welk? Alle spellen zijn veelbelovend in het begin. Ook Elvenar.
De nieuwe spelers zullen er in elk geval een stuk langer over doen om op het einde van de tech te raken, door de wonderen en dat gedoe met de spreuken.
En als gevorderde spelers stoppen, blijft de stad gewoon liggen. Nog meer buren van wie je geen burenhulp krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Tja, stoppen. Maar wat moet je dan met je vrije tijd? Een ander spel beginnen? Welk? Alle spellen zijn veelbelovend in het begin. Ook Elvenar.
De nieuwe spelers zullen er in elk geval een stuk langer over doen om op het einde van de tech te raken, door de wonderen en dat gedoe met de spreuken.
En als gevorderde spelers stoppen, blijft de stad gewoon liggen. Nog meer buren van wie je geen burenhulp krijgt.

Sorry Stefan maar 1x 15 min. spelen in de 2 dagen, zal geen bergen vrije tijd meer opleveren :rolleyes:

En ja Oldie's stad blijft liggen nu, maar dat verwijt kun je beter aan InnoGames richten, en niet aan een speler van het eerste uur die het nog heel lang heeft volgehouden
 

DeletedUser189

Guest
Ook ik denk er over om te stopen, zit al maande stil heb al drie keer een deel van mijn stad afgebroken en opnieuw opgebouwd om maar iets te doen te hebben.

Er is nog steeds geen zicht op wanneer er nu eindelijk eens iets komt, het laatste filmpje werd ik als eindspeler echt niet blij van kunnen wij niets mee.

BS leden helpen, nog meer goederen verzamelen, wonderen volgooien leuk voor even maar niet voor maanden als je zelf niets meer kunt.
 
Ik begrijp de teleurstelling ook wel. Ik ben ook een gevorderde speler, en ik had ook graag iets nieuws gehad. Intern word hier zeker over gesproken.

Dit is dus precies wat ik bedoel Goryn, ik vind het super dat je dit bericht met ons wilt delen, laten we hopen dat dat interne gesprek ook iets gaat opleveren want het zou echt jammer zijn als de ver gevorderde spelers allemaal gaan stoppen. En dat er geluisterd wordt naar de feedback van de spelers zou ook heel fijn zijn inderdaad. Zelf probeer ik altijd overal het positieve van in te zien dus ga er vooralsnog vanuit dat de signalen die nu gegeven zijn zo duidelijk zijn dat er ook daadwerkelijk iets aan gedaan wordt.
 

DeletedUser224

Guest
Spijtig wederom een speler te moeten verliezen:(
Maar er is een BS waar je eventueel naar toe kan, de Kwitters. Bij ons is Bronwynn gestopt omdat er te weinig te doen is, maar ze wil account wel levend houden om te wachten ( wat misschien erg lang kan duren) op nieuwe en betere tijden in Elvenar.
 
Er is nog een noodkreet van een zeer gewaardeerd mede BS lid.
De inhoud spreekt voor zich lijkt me.
kevla.gif
 

DeletedUser283

Guest
Heel jammer Oldie dat je gestopt bent en zal je zeker missen bij ons in de bs.
Ik ben het met vorige sprekers zeker eens. Er moet zeker wat gebeuren met de gevorderde spelers .
Zeker blij Goryn dat dit met ons wilt delen. Hopen dat Inno dan ook een keer actie naar de gevorderde spelers gaat ondernemen. Anders zou de leegloop straks nog wel eens groot kunnen zijn. Vele mensen die al die tijd actief zijn geweest,, een aantal die er zeker Euro's in gestoken hebben en dan stoppen omdat er geen uitdaging meer is. Spel is uitdaging..

Stephan zegt:
upload_2016-1-30_17-29-21.png


Ja het klopt, Dat is dan wel het risico inderdaad. Maar dan lopen ze wel bij dit spel weg. Vrije tijd word zeker weer ingevuld door wat anders. Daarbij komt dat de heel vergevorderde spelers al veel onvrijwillige vrije tijd hebben in dit spel. Dat nodigt al uit om rond te gaan kijken naar iets anders.

Groetjes lefket
 

DeletedUser

Guest
sorry maar innogames v.r.n..k. elke spel die ze maken , het begint allemala mooi maar uiteindelijk maken ze er potje van , en naar ideeen of wat dan ook word niet geluisterd , enige wat ze doen is geld binnen sluizen , en ja goryn denkpersoonlijk dat je als mod ook niet veel kan anrichten bij innogames hun beslissen en of er nu 500 spelers per land stoppenboeit hun echt niet , dat geld hebben ze al binnen vanaf de eerste maanden door moooi weer te spelen , kijk maar eens wat forge of empires heeft opgeleverd en wat ze daarna allemaal hebben ingevoerd die niks meer met een spel te maken hadden , en zie het hier ook weer al .erg voor woorden .

weet dat jullie dit op vrijwillige basis doen met klein zakcentje van innogames , maar dit is voor jullie ook niet leuk om elke dag maar weer zoveel berichten te lezen dat spelers het kots beu zijn met alles wat laaste tijd is gebeurd , dit is ook niet wat jullie hadden verwacht toen dit spel begon , en weet uit ervaring dat vandaag of morgen een mod zeg genoeg genoeg ik kap er mee de lol is er af .
 

DeletedUser618

Guest
Ja, net als Oggo zegt, ze verkloten het zelf, ik heb de ervaringen met Grepolis, dat is alleen nog leuk als je er minimaal 100 euro per maand in stopt, al zijn er die er 300 euro in proppen elke maand. Spelers zonder euro's dienen puur al speelvoer voor de groten en daar wordt ook niks mee gedaan, die paar die weglopen.... maakt ze niks uit, de poen is binnen.
In dit spel is dat precies hetzelfde, je ziet aan alles dat het puur om de poen te doen is, dus wordt er in de breedte uitgebreid, dus meer spelers en als je uitgespeeld ben, moet je niet zeiken maar oprotten.
En als het te veel troep wordt starten ze gewoon een nieuwe wereld voor alle nieuwe slachtoffers.

Ik heb mijn beslissing genomen, mijn portie aan fikkie, ik denk dat ik maar eens een geheel ander spel , iets wat ik jaren gespeeld heb, maar een nieuw leven in ga blazen, ver weg van Inno.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan