• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: verdwenen opdrachten

Gisteren was opeens de opdracht verzamel 12 kp weg( had hem 's morgens nog gedaan) En vandaag was de opdracht voltooi een willekeurige technologie er niet meer. Wel heel jammer en een beetje vreemd. Ben in het laatste rijtje van het feeenhoofdstuk, dus niks afgesloten of zo en iemand die ongeveer even ver is heeft ze nog wel. Zij is elf en ik mens. Hoop niet dat het een bug is.
 

DeletedUser

Guest
Bij mij is die ook weg. Jammer, want met de kennispunten van de toernooien komt die wel goed van pas.
 

DeletedUser472

Guest
ik heb de opdracht nog

upload_2016-5-15_19-47-49.png


het kan zijn dat die van faries alleen weg zijn
 

DeletedUser

Guest
ik heb beide quests nog
speel als mens en zit halverwege feeën
 

DeletedUser472

Guest
het kan dan komen dat het alleen bij elven is maar dat lijkt me onwaarscheinelijk

(jee mijn 500 bericht)
 
De herhaalbare questen zijn gebaseerd op welke hoofdquest actief is. in welk hoofdstuk je onderzoeksboom zit doet er niet toe, enkel de geactiveerde hoofdquest.

1 herhaalbare quest is zelfs maar 1 enkele hoofdquest actief " A request from the treants"(elven) is enkel actief tijdens de 64ste hoofdquest. om daarna 20 questen MIA te zijn en dan in een dubbele vorm met een andere naam en beloning terug te komen

Mijn overzicht rijkt nu tot de hoofdquest die verzoekt een mysterieuze cycloon te bouwen, heb dus nog geen idee op welke momenten de 12 kennispunten quest wegvalt, terugkomt en of weer wegvalt.

https://onedrive.live.com/redir?resid=81857AD5B2D24CF0!1253&authkey=!AJyazx1pENJOO3I&ithint=file,xlsx
 

DeletedUser583

Guest
Ze zijn verdwenen zodra het Toernooi is ingezet, daar kan je namelijk je KP punten verdienen, dus vermoed dat dit de rede is dat ze weg zijn.

Zelf vind ik het ook heel jammer en geloof ook niet dat dit 'n bug is.
 
ik heb de quest van de kennispunten toch nog zeker een keer of 12 gedaan tijdens het toernooi, dus dat klopt toch niet helemaal en een mede bs lid heeft hem nog steeds na de tournooien. Dus ik denk niet dat het daarmee samenhangt.
 
Bovenaan