• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

quest van elvenboomsap

Ik heb een niet weigerbare quest om 10.000 elvenboomsap af te leveren. Kan alleen maar op ok drukken en er gebeurt niks. Vaak kan je dan op maximum drukken of zelf een aantal invullen. maar dat is niet het geval. . Rarara hoe moet dit. Iemand een idee?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser2665

Guest
Ik vermoed dat het ook echt afleveren is. Is geen quest voor het evenement, is een opdracht voor het hoofdstuk. Je kunt op OK klikken als je de benodigde voorraad hebt.
 

DeletedUser

Guest
Ik vermoed dat het ook echt afleveren is. Is geen quest voor het evenement, is een opdracht voor het hoofdstuk. Je kunt op OK klikken als je de benodigde voorraad hebt.
Een event quest zal nooit om elvenboomsap vragen dus was allang duidelijk dat het om een normale quest ging. En nee, het gaat niet om afleveren maar om verzamel zoals Oldiewoldie zelf ook al aangaf. Beetje opletten voordat je een antwoord geeft dat geen toegevoegde waarde heeft en alleen maar verwarring oplevert. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2665

Guest
Een event quest zal nooit om elvenboomsap vragen dus was allang duidelijk dat het om een normale quest ging. En nee, het gaat niet om afleveren maar om verzamel zoals Oldiewoldie zelf ook al aangaf. Beetje opletten voordat je een antwoord geeft dat geen toegevoegde waarde heeft en alleen maar verwarring oplevert. :eek:

*Reactie hierop zelf verwijderd. Bij nader inzien geen behoefte tot gesprek op deze toon. *
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb deze opdracht ook gehad. En velen met mij, neem ik aan. Het ging wel degelijk om afleveren .
Dat is een opdracht die pas veel later komt, # 58 en betreft 20.000 Sentient goederen. Ging deze keer om #20.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan