• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: waarom de wereldkaart niet afschaffen?

Als je zo de onderwerpen op het forum leest gaan de meeste commentaren en irritaties over de wereldmap. Het lijkt wel of het nut ervan steeds minder wordt.
. Gevechten in de provincies zijn voor heel veel mensen veel te zwaar en niet te meer te doen.
. er zijn veel te weinig actieve buren waar je wat aan hebt met burenhulp ( vooral voor de hamertjes)
. inactieve buren worden niet of te weinig verwijderd
. toernooien met buren leverden te weinig (respons) op, dit zijn nu dus al broederschapstoernooien geworden, wat al een hele vooruitgang is, dus daar heb je de wereld ook al niet meer voor nodig.
. scouten van de provincies duurt veel te lang, dus hiermee een uitbreiding bemachtigen is een kwestie van hele lange adem en niet bevorderlijk voor je spelplezier.
. bij veel mensen levert het laden van de kaart problemen op, waardoor ze maar geen burenhulp gaan geven.
. alleen munten verzamelen is nog een nuttige bezigheid, maar ook dat doen al veel mensen niet meer, omdat ze ze met vlagen al teveel hebben.
Dus al met al lijkt het erop dat vooral beginnende spelers baat hebben bij de wereldmap, ze kunnen, vooral als ze nog niet in een bs zitten, hier hun geld halen/krijgen. Maar ook hier zou een andere oplossing voor gevonden kunnen worden.
Het bemachtigen van een gebiedsuitbreiding is dan het enigste wat je mist als de map weg is, maar ik neem aan dat het Inno team creatief genoeg is om hier iets voor te bedenken.
Ook het handelssysteem zou dan anders moeten, maar ook dat is wel op te lossen, misschien heeft iemand daar ook wel een idee over.
Ik denk dat veel gemopper op deze manier verleden tijd wordt :)
 

DeletedUser189

Guest
Dat houd dus in dat we als ze dat doen straks ook nog omkomen in de goederen, want vrijkopen is dan ook niet meer nodig
 

DeletedUser234

Guest
Ik vind mijn buren onmisbaar voor de handel. Wel hoop ik dat ze snel inactieve spelers naar buitenrand van de kaart gaan verplaatsen.
 
Wel ironisch: de wereld afschaffen waar velen in wegvluchten van de echte :rolleyes:
Je dorp als de wereld? Waar ben je dan helemaal mee bezig?o_O
 
Bovenaan