• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opgelost [7837] te weinig munten na burenhulp op stadhuis

upload_2015-12-15_15-18-13.png
 

DeletedUser

Guest
Bekijk bijlage 915lol ik krijg nu 228k per handje
mijn vriendin kreeg 171 k voor een handje ????:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: wederom welkom bugs
kreeg 1 bezoek en ging met 520k muntne vooruit ik zeg geoderen verzamelen en niet meer klikken alleen morgen probleem heb ik 10 miljoen dan verlies ik er 5 miljoen lol, ow ja kwam weer eentje me 1,1 mil muntne brengen lol
 

DeletedUser68

Guest
Net een handje gekregen 120 k was een tegenvaller
lol deed een refresh was het 399 zonder nieuw handje lol

Ik zou zeggen terugdraaien deze update
 

DeletedUser

Guest
Net een handje gekregen 120 k was een tegenvaller
lol deed een refresh was het 399 zonder nieuw handje lol

Ik zou zeggen terugdraaien deze update
lig er aan hoe grot je spelers is die muntne komt brengen
 
kreeg 1 bezoek en ging met 520k muntne vooruit ik zeg geoderen verzamelen en niet meer klikken alleen morgen probleem heb ik 10 miljoen dan verlies ik er 5 miljoen lol, ow ja kwam weer eentje me 1,1 mil muntne brengen lol
huh?, ik snap je verhaal niet, je krijgt van 1 bezoek 520 k munten? Dat is toch fijn. En dan opeens heb je weer miljoenen verlies?
 

DeletedUser

Guest
huh?, ik snap je verhaal niet, je krijgt van 1 bezoek 520 k munten? Dat is toch fijn. En dan opeens heb je weer miljoenen verlies?
je stadhuis kan maar max 5,7 moljoen hebben als je wakker word en online komt en je maakt je munten op en je int je stadhuis en daar zit 10 mil munten in ben je er 4,3 miljoen kwijt
 

DeletedUser68

Guest
weet het niet maar er konden 20 handjes op nu maar 3 whahaha
probeer het maar is uit
bij bialadama kan het ook naar 11.4 kk 20 x 57 k
 

DeletedUser

Guest
maar ja was laaste bug fix dus we zitten nog wel week of 5 vast aan die giga stadhuis beloningen mike
 

DeletedUser

Guest
word er nog iets gedaan aan de stadhuis munten bug of niet , want leesde dat gistweren laaste bug fix was , maar nu zit er nog een grotere bug in , mij maak het niet uit hoor , maar sommige krijgen nu maar paar k plek van hun 57k in hun stadhuis , andere krijgen weer miljoen of meer per handje.
 

DeletedUser6

Guest
Dank jullie wel voor het melden, onze ontwikkelaars werken momenteel aan een oplossing.
 

DeletedUser

Guest
zag andere klagen dat ze gene geoderen kregen bij motiveren , goederen verstaan wij goederen geen hamers , en anagezien ze geen wonder hebben van goederen kunnen ze ook de goederen niet krijgen , miss beter eerst nadenken voor je wat typt
 
Bovenaan