• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Moriarte

    Aankomende OW veranderingen desastreus?

    Nu we toch nog even gebruik kunnen maken van dit forum even de vraag aan de wat meer ervaren spelers in latere hoofdstukken ; Is jullie duidelijk hoe groot de impact op de huidige manier van spelen zal zijn als de veranderingen die momenteel in Beta uitgevoerd worden naar live gaan? Ik vind het...
  2. Moriarte

    Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

    Afscheid van het forum en elkaar op dit forum hadden we een soort van al genomen, maar omdat het forum toch nog "live" is -.- wil ik iedereen toch nog fijne dagen toewensen en veel bouwplezier in 2024 :) .
  3. Moriarte

    Is er al een goede uitleg te vinden over de ketel online?

    Ik probeer er zelf proefondervindelijk achter te komen en nu ik verplicht hoofdstukken verder moest met het dorp in Arendyll heb ik daar nu de ketel ook en kijk vol verbazing naar de kosten op het lage niveau. Het verschil in benodigde middelen is nogal groot, evenals het verschil van...
  4. Moriarte

    Verkeerde Handwerken

    Na de aanpassingen krijg ik nu in Hoofdstuk V bij handwerken een handelsreiziger met de verwijzing IV. Is dit omdat er in het spel nog een verwijzing zit naar het vorige hoofdstuk wat nog niet meeverhuist is? Toevoeging: Als ik momenteel de huidige handelsreiziger III uit hoofdstuk IV wil...
  5. Moriarte

    Hoofdstukmigratie voor enkele accounts

    Ik klaag niet want het pakt voor mij goed uit maar was het niet de bedoeling als je al in Hfdstk V zat dat je naar VI gezet zou worden? Ik had verplicht de eerste opdracht van 5 al gedaan omdat ik zonder geavanceerde verkenners geen verkenning meer kon betalen met mijn stadshuis. Niet dat ik...
  6. Moriarte

    Onduidelijkheid seizoenspas?

    De aankondiging dat de seizoenspas niet meer te koop is voor diamanten had ik waarschijnlijk al gemist want daar kwam ik achter met dit seizoen, maar er wordt gesuggereerd dat het in dit seizoen nog wel mogelijk zou zijn ( als je meer werelden speelt in 1 account ). Ik vind dat pas onduidelijk...
  7. Moriarte

    Opgelost Groeit en bloeit i.p.v Groet en bloed

    Foutje in de tekst oh en foutje dat dit in het verkeerde foutmelding staat :eek:
  8. Moriarte

    Juuls reizende keukenproductie wordt als bonus beschouwt

    Juuls reizende keuken produceerde voor mij orks, ik kreeg hier geen spirituele goederen voor van mijn OW : piramide van loutering. Bij de oproeping; Heksenhut is dit bekend want daar zijn de orks een productiebonus, bij de oproeping; Echo's van de vergetenen is er wel gewoon een reactie omdat...
  9. Moriarte

    Opgelost Ketel vullen zonder ingrediënten is lastig

    Bij het openen van het ketel tabblad en vervolgens het selecteren van : Voeg ingrediënten toe kom ik vervolgens in een leeg veld terecht.
  10. Moriarte

    Bonusproductie niet meegenomen in Piramide van loutering

    Klopt het dat de bonusproductie van Orks in de heksenhut geen reactie opwekt bij de Piramide van loutering of is dit iets wat ik moet aangeven als een bug? Het is de enige productie van Orks die ik heb in een bonusproductie dus ik kan het zelf niet vergelijken en ik vind er zo snel even niets...
  11. Moriarte

    Automatische gevechtsafhandeling verslechtert?

    De wat meer ervaren Elvenar spelers die al wat hoofdstukken verder zijn kunnen mij misschien vertellen of dat zij gemerkt hebben dat bij het afhandelen van gevechten op een automatische manier het resultaat minder wordt naar gelang de progressie in het spel? Ik verlies nu ineens gevechten die...
Bovenaan