• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bonusproductie niet meegenomen in Piramide van loutering

Klopt het dat de bonusproductie van Orks in de heksenhut geen reactie opwekt bij de Piramide van loutering of is dit iets wat ik moet aangeven als een bug?
Het is de enige productie van Orks die ik heb in een bonusproductie dus ik kan het zelf niet vergelijken en ik vind er zo snel even niets over terug te lezen.
 
De bonus productie van ieder gebouw telt niet mee voor welk wonder dan ook.
pas als het als eerste productie vermeld staat telt het wel mee.
Wil je dus meer orks hebben om gebouwen te kunnen verbeteren dan zul je echt die wapenkamers moeten plaatsen en naar voldoende hoogte moeten brengen.
de orks die je daar mee produceert kunnen zelf niet vechten, die moeten eerst een training krijgen op het oefenterrein.
En op die manier blijf je nog net binnen de principes van het pacifisme
 
De bonus productie van ieder gebouw telt niet mee voor welk wonder dan ook.
Bedankt Bor, ik mag niet klagen over mijn ork productie het was mij echter een raadsel waarom ik de ene keer bij een ork productie wel de bonus kreeg en als het dus om een bonusproductie ging niet maar het hoort dus duidelijk bij het ontwerp dat de bonusproductie niet meegenomen wordt.
 
Klopt en dit merk je heel sterk bij set gebouwen.
Op het losse gebouw kun je de bonus krijgen maar op de extra punten zodra je 2 of meer set gebouwen er tegen aan zet krijg je voor de extra's niets.
Ik heb dat op het Beta forum al eens als bug aangemerkt omdat in mijn ogen iets wat je alleen krijgt van uit het zelfde gebouw op het zelfde moment altijd als hoofd productie aangemerkt kon worden maar juist omdat daar voorwaarden voor zijn geld het niet.
Dus ook bij evoluerende gebouwen geld alles wat je meer krijgt dan de basis productie niet voor de bonus omdat daar de voorwaarde (heeft stage ? ) nodig geld.
 
Bovenaan