• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verkeerde Handwerken

Na de aanpassingen krijg ik nu in Hoofdstuk V bij handwerken een handelsreiziger met de verwijzing IV.
Is dit omdat er in het spel nog een verwijzing zit naar het vorige hoofdstuk wat nog niet meeverhuist is?

Toevoeging: Als ik momenteel de huidige handelsreiziger III uit hoofdstuk IV wil verhogen naar V, zegt deze dat ik het hoofdstuk eerst moet onderzoeken maar dit is normaal niet het geval toch?, als je al in hoofdstuk V zit vanwege de verplichte verhuizing in hoofdstukken.
 
Wellicht even een ticket openen
Zeker een optie maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of dit bij meer spelers gebeurd is na de verplichte hoofdstukmigratie.

Toevoeging: Zijn er nu meer spelers die bij handwerken oproepingen kunnen maken die een ander Hoofdstuk aangeven dan het hoofdstuk waar ze zich momenteel in bevinden.
 
Gegeven dat de migratie automagisch gebeurde, en computers erg goed zijn in het systematisch dezlefde fout maken, lijkt me "ja, er zijn andere spelers met dit probleem" een erg veilige gok :)
 
een erg veilige gok :)
Mee eens ;), maar ik had er nog niemand over gehoord terwijl er behoorlijk wat fout is gegaan en je zal maar zitten met 10 artefacts en er komt ineens het bijbehorende gebouw voorbij in de academie .... maar dan wel een leveltje lager dan dat je op gehoopt had.
Ticket loopt, ik zal de reactie terugposten.
 
Niet in handwerken nog meegemaakt.
Wel met de toren op een ander account van mij die naar 5 gemigreerd is waar ik een wapenkamer won en zag ik in mijn inventaris dat die H4 is.
Maakt voor inzetten niks uit want blijft 50% geven en na 5 dagen verkoop je die toch. Je krijgt hooguit iets minder muntjes en hamertjes bij verkopen.
 
Het antwoord van support is :

"Dat zou eenmalig moeten zijn en inmiddels niet meer voor mogen komen. Mocht het nog steeds voorkomen, maak dan een bugrapport aan op het forum, zodat we het door kunnen geven."

Het is nog steeds zo dat de MA een level lager aanlevert en je kunt zelfs geen gebouwen opwaarderen omdat er niet erkent wordt dat je in een hoger hoofdstuk zit dan je oproepingen zijn.
Er moeten dus meer mensen zijn die nu in hoofdstuk V zitten maar hun gebouwen uit hoofdstuk IV niet kunnen uitbreiden.
 

Bijlagen

  • Screen Shot 07-17-23 at 12.18 PM.PNG
    Screen Shot 07-17-23 at 12.18 PM.PNG
    159,1 KB · Weergaven: 30
Bovenaan