• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Tinkerbells

    Let Life Live heeft 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler

    Hi, ook wij hebben een plekje over in onze broederschap. Kort gezegd: gouden zonnetje schijnt hier wekelijks en toernooi minimaal 1000 puntjes. Maar wat nog leuker is …we hebben een warme gezellige broederschap met een knapperig haardvuurtje. Heb je interesse lees onze welkomsttekst en hopelijk...
  2. Tinkerbells

    Let Life Live heeft weer 1 plek voor een actieve toren en toernooi speler.

    Hi, We hebben weer een plekje over voor een speler die het leuk vind om toren tot in de top te spelen. Tevens hanteren we ook een minimum van 1000 punten per toernooi. Wat hebben wij dan ook voor jou te bieden: - hoop gezelligheid op de chat waar ook wat nuttige vragen gesteld worden en...
  3. Tinkerbells

    Toren overzicht na afloop

    Op de I pad is een overzicht van de afgelopen gestreden toernooi hoeveel punten iedereen heeft gedaan. Zelf vind ik dit heel fijn zodat ik dan kan monitoren of iemand hulp/advies nodig heb of andere acties kan ondernemen. Betreft de toren kan ik niet …zodra dit afgelopen is kan ik dit niet...
  4. Tinkerbells

    Let Life Live heeft plek voor torenklimmers en toernooi bestormers

    Er zijn nog 2 a 3 plekken vrij in onze warme leuke broederschap. Om eerst maar voor te stellen wie we zijn en wat hebben we te bieden: We zijn heel gemoedelijk en gezellig elvenvolkje die graag anderen helpen te groeien. We gaan respectvol met elkaar om waar geen ruimte is voor scheldpartijen...
  5. Tinkerbells

    Let Life Live heeft nog enkele plekken vrij

    Er zijn nog 2 a 3 plekken vrij in onze warme leuke broederschap. Om eerst maar voor te stellen wie we zijn en wat hebben we te bieden: We zijn heel gemoedelijk en gezellig elvenvolkje die graag anderen helpen te groeien. We gaan respectvol met elkaar om waar geen ruimte is voor scheldpartijen...
  6. Tinkerbells

    Nieuwe beloningen in de toren?

    Heb ik iets gemist want ik kan geen nieuwe aankondiging vinden betreft de toren? dit was de laatste?…we zitten al te wachten dat de toverspreukfragmenten worden uitgefaseerd ;). De beloningen voor de toren der eeuwigheid voor een periode van 6 weken opnieuw aangepast. Deze wijziging gaat in...
  7. Tinkerbells

    Filmrolletje

    Heeft iemand ook al filmrolletjes in zijn stad gevonden? Voor de grap gedaan maar levert heel weinig op. dit is volgens mij overgenomen uit Rise of Cultures van Innogram.
  8. Tinkerbells

    Wees welkom bij Let Life Live

    Er zijn nog 2 a 3 plekken vrij in onze warme leuke broederschap. Om eerst maar voor te stellen wie we zijn en wat hebben we te bieden: We zijn heel gemoedelijk en gezellig elvenvolkje die graag anderen helpen te groeien. We gaan respectvol met elkaar om waar geen ruimte is voor scheldpartijen...
  9. Tinkerbells

    Let Life Live zoekt weer een actieve speler.

    Helaas door omstandigheden zal er een grote speler ons verlaten en hebben we weer ruimte voor een andere actieve speler. We missen haar nu al omdat ze een inspiratiebron is van humor, durf en lef en haar heerlijke Belgische schrijf accent. Ze gaat nu zoals zelf zegt heerlijk genieten van haar...
  10. Tinkerbells

    Meer variatie dan alleen maar reactie “ leuk”

    Zou het mogelijk zijn als er iets meer icoontjes zouden zijn om kort te reageren op een bericht dan alleen maar “ leuk” zelf heb ik niet zo behoefte meer om overal op te reageren en uitgebreid een reactie te geven. dan zou voor mij een smiley ook kunnen volstaan zoals een lachebek als ik iets...
  11. Tinkerbells

    We zijn weer op zoek naar niet zomaar spelers neejjj echt wel bijzondere spelers

    Ja ja we zijn weer op zoek naar actieve spelers voor ons mooie respectvolle warme club. zeker niet zomaar spelers …nee van die woeste lange haren ( of zonder) Hornbach krijgers die met zijn/ haar ijzersterke armen de toren willen beklimmen en tevens het lange rapunzel haar ( pruik mag ook)...
  12. Tinkerbells

    Eerste gouden plak

    Onze eerste gouden plak in de toren…wauww:) :D :D Gisteren hebben we ons eerste gouden plak gewonnen van de toren. Het voelde net zoals de eerste tiende kistje tijd geleden. Wat was dat leuke teambuilding zeg …geweldig!! Enorm trots natuurlijk op ons club! En wat een mooie strijd hebben ze...
  13. Tinkerbells

    Idee om de meeste recente oude wonders naar voren te plaatsen?

    1. Is het een idee om de meeste recente oude wonders te plaatsen? 2. Is het mogelijk om je favoriete oude wonder ( kenmerk het hartje) naar voren te plaatsen? De reden dat ik dit opper is dat ik nu steeds naar achteren moet scrollen om recente oude wonder te vullen met overgebleven KP. Maar dat...
  14. Tinkerbells

    Let Life Live 2 zoekt nog een paar gezellige speler…volgens mij ben jij dat :)

    Hi Allemaal, We zijn op zoek naar wat gezellige actieve spelers en bijdeze even een indruk wie wij zijn:) Let Life Live is op Winyandor een heel leuke gemoedelijke groep mensen die allemaal ongeacht de leeftijd nog heerlijk jong zijn:). Dat houdt in dat we nog druk bezig zijn met groeien en...
  15. Tinkerbells

    Betreft verschil dagprijs portaalwinst of andere dagprijs

    Vandaag hebben we discussie in onze broederschap dat de eennspeler een andere dagprijs heeft te winnen dan de ander. Zelf heb ik een dagprijs nu staan van portaalwinst maar een paar spelers van mij 25% voorraden meevaller. Nu staat er iets bij dat er ergens een verschil was van in welk hoofdstuk...
  16. Tinkerbells

    Starz of Let Life Live zoekt nog spelers

    dag leuke spelers De volledige naam van onze jonge club was The Secret Starz of Let Life Live maar dat past niet op het infoveldje :) . Hier willen we alle jonge kleinere spelers uitnodigen die lekker willen groeien maar waar nog even geen regels zijn waaraan ze moeten voldoen behalve aanwezig...
  17. Tinkerbells

    Let Life Live heeft weer plek

    Hallo, we zijn op zoek naar wat gemoedelijke actieve leden voor onze broederschap. Ik zal je eerst een beeld geven van onze club Wij zijn een gemoedelijke groep waar plezier in het spelen en respect voor elkaar op eerste plaats staan. Daarbij vinden wij het superleuk om de toren te beklimmen (...
  18. Tinkerbells

    Let Life Live heeft weer ruimte voor spelers

    Hallo, we zijn op zoek naar wat gemoedelijke actieve leden voor onze broederschap. Ik zal je eerst een beeld geven van onze club Wij zijn een gemoedelijke groep waar plezier in het spelen en respect voor elkaar op eerste plaats staan. Wel vinden we het leuk om actief broederschap en toernooien...
  19. Tinkerbells

    Let Life Live heeft een ruimte voor jou:).

    Hallo, we zijn op zoek naar wat gemoedelijke actieve leden voor onze broederschap. Ik zal je eerst een beeld geven van onze club Wij zijn een gemoedelijke groep waar plezier in het spelen en respect voor elkaar op eerste plaats staan. Wel vinden we het leuk om actief broederschap en toernooien...
Bovenaan