• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Let Life Live heeft weer ruimte voor spelers

Hallo, we zijn op zoek naar wat gemoedelijke actieve leden voor onze broederschap. Ik zal je eerst een beeld geven van onze club

Wij zijn een gemoedelijke groep waar plezier in het spelen en respect voor elkaar op eerste plaats staan. Wel vinden we het leuk om actief broederschap en toernooien samen te spelen en zo goed mogelijk af te ronden. Hier zijn wij actief in. Bij 2 maanden zonder melding niet actief meespelen kan je je plaatsje verspelen. Dit omdat we graag willen doorgroeien en daar hebben we jouw hulp ook voor nodig.

Skills: flinke dosis humor, vriendelijk taalgebruik, respect voor elkaar, actief met broederschap, toernooien en dagelijkse burenhulp in redelijkheid.

Kan jij je hierin vinden, sluit dan snel aan bij ons. Wij zullen je een warm onthaal geven.

groetjes van alle teamleden van Let Life Live.
 
Hallo hallo, we hebben binnenkort weer ruimte voor 3 of 4 spelers….dus als je wilt mag je met je hele familie/ gezin/ kennissen bij ons komen…dan kunnen we samen doorgroeien en veel toernooi/ toren/BSA plezier beleven:D:D
 
Het is zover …we hebben een kleine reorganisatie gedaan waardoor nu alleen nog maar actieve leden hebben in onze broederschap. Net is er bij een kleine speler binnengestapt, dat kan allemaal. We zijn een gemêleerd gezelschap met endgamers en grote groep boven midden spelers:)…er is nu plek voor 4 spelers. Ik hoop je snel te zien :D:D:D
 
Het is zover …we hebben een kleine reorganisatie gedaan waardoor nu alleen nog maar actieve leden hebben in onze broederschap. Net is er bij een kleine speler binnengestapt, dat kan allemaal. We zijn een gemêleerd gezelschap met endgamers en grote groep boven midden spelers:)…er is nu plek voor 4 spelers. Ik hoop je snel te zien :D:D:D
;):)
 
Hoi, spelen jullie per toernooi minimum 10 kistjes en wordt de toren een beetje gespeeld? Zo ja, kijk even naar lalalaland voor Soeki en Lilieke (eventueel Bieke). Het zijn grote en actieve spelers op alle punten en helpen graag andere groeien.
Laat maar iets weten.
Groetjes, Soeki
 
Bovenaan