• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Filmrolletje

Heeft iemand ook al filmrolletjes in zijn stad gevonden? Voor de grap gedaan maar levert heel weinig op.
dit is volgens mij overgenomen uit Rise of Cultures van Innogram.
 

Aeva

Chef
Ik weet van iemand uit mijn BS en ook op de facebookpagina zijn er mensen die er een hebben.
Schijnt gewoon best leuk te zijn...
 
Ja ik heb er 2 gehad op winy en op Arend 1, en in de arbeidershut heb je nu een hobbykamer waar je productie 20% omhoog kunt gooien.
 
in de hobbyruimte op beta kan je de ook je bonus t1 2 en 3 verhogen met 80%
denk niet dat iedereen dit heeft, ik heb ze iig niet? of is het weer alleen voor spelers die op mobiel spelen?
 
Op Arend kon ik mana en zaden verhogen in de arbeiders hut, en ik speel niet mobiel alleen via laptop.
 
Nog niet iedereen heeft het. Kom gefaseerd?
Het is in beide werelden. Grote account lijkt niet van invloed
 
Ik had de hobby kamer nog niet eens gezien….bij mij gaf het in ieder geval niet veel….maar zal wel iedereen verschillend zijn dan….ik weet niet wat zo leuk is aan reclame filmpjes kijken :oops:
 
Net een filmrolletje gevonden op de PC. Gaf gelijk 13 dias. Toch mooi meegenomen.
Hobbykamer ook net ontdekt, ga ik morgen proberen. Lijkt 80% bonus te geven op goederen. Is niet verkeerd.
 
Heb wel wat beters te doen dan de hele tijd reclame filmpjes te kijken.
Blij dat ik mijn adblocker heb aanstaan.
 
Voorlopig schijnt het - net als op beta - slechts bij een aantal spelers uitgerold te zijn, waarbij app of browser spelen geen invloed heeft. Ik heb het op beide live-werelden, maar niet op beta.. en mijn adblocker (Ghostery) werkt uitstekend, dus ik kan het naar behoefte uit of aan zetten!
 
Hebben wij in Arend ook zo een hobby ruimte?
ik heb hem nog niet en zoals rodeon al zegt, zal dit gefaseerd komen denk ik , ik vind de hobby ruimte wel handig op beta , maar ik speel dan eens in de week daar om alleen even te kijken eig.
de filmpjes duren maar een kleine 5 sec dus geen ramp om dat even tussendoor te doen.
op beta ook de optie in de onderzoekboom om voor 1 kp een filmpje te kijken, maar het aantal filmpjes is beperkt merk ik
 
Die had ik nog niet ontdekt... zal op live iig eens zoeken!

filmpje kp.png
filpjekp2.png
 
Dank je.. ik heb wel een hobbyhok en filmrollen, maar die optie heb ik dus weer niet... en met/zonder adblok maakt niet uit! Inno houdt het spannend..
 
Dank je.. ik heb wel een hobbyhok en filmrollen, maar die optie heb ik dus weer niet... en met/zonder adblok maakt niet uit! Inno houdt het spannend..
dat houden ze zeker! ik wacht ook nog op de update op beta ivm de hoofdstuk migratie hoe die in elkaar zit hahah
 
het is heel random toegevoegd ,. het ene account heeft wel de gelegenheid om bovenstaande te doen het andere account op dezelfde wereld heeft de toepassing helemaal niet .

tevens geldt voor de ene speler die het kijken van filmpjes in onderzoeken doet , dat het 30 sec per filmpje kost , terwijl het bij andere speler s maar 5 sec is
 
Het lijkt erop dat accounts die jonger zijn dan een jaar de nieuwe opties nog niet hebben. Is dat ook jullie ervaring?
 
Bovenaan