• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Idee om de meeste recente oude wonders naar voren te plaatsen?

1. Is het een idee om de meeste recente oude wonders te plaatsen?
2. Is het mogelijk om je favoriete oude wonder ( kenmerk het hartje) naar voren te plaatsen?

De reden dat ik dit opper is dat ik nu steeds naar achteren moet scrollen om recente oude wonder te vullen met overgebleven KP.
Maar dat niet alleen ….ook het meeste recente oude wonder die je gaat vullen met runes om te vullen is dus altijd de achterste.

Mij lijkt het handiger om de volgorde dus andersom te doen.

ps ik speel op de Ipad.

Tink
 
Als ik me niet vergis is het ook op de ipad mogelijk om je focus hartje op het wonder dat je wilt vullen te zetten.
Doe je dit dan komt dat wonder voor op te staan in de lijst.
Verder staan alle wonderen die in een rune fase zitten of in de stijgers staan achteraan met als hekken sluiters die wonderen die tot de rand toe zijn gevuld en niet meer in de stijgers kunnen.

De volgorde van de wonderen veranderd hier door nog wel eens en andersom betekend dat die wonderen die nu echt achteraan horen voor op moeten komen, dus de max level wonderen.
Mijn voorkeur heeft die verandering niet, gewoon wat vaker je voorkeur hartje plaatsen helpt al heel veel.
 
Hi Bor, nee dat gebeurt dus niet als je een hartje plaatst komt het voor de andere speler naar voren maar niet voor jezelf. Dat was mijn punt 2.
 
Bovenaan