• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Let Life Live heeft weer plek

Hallo, we zijn op zoek naar wat gemoedelijke actieve leden voor onze broederschap. Ik zal je eerst een beeld geven van onze club

Wij zijn een gemoedelijke groep waar plezier in het spelen en respect voor elkaar op eerste plaats staan.
Daarbij vinden wij het superleuk om de toren te beklimmen ( tot eerste verdieping ) en toernooi tiende kistje. Ook het broederschap gaan we te lijf en dan tetteren we wat af op de chat ….een halve dag niet geweest gelijk 100 berichten gemist :D:D…maar chatten is niet verplicht hoor…we hebben ook wat stillere leden die volgens mij stiekem mee genieten van ons gekwebbel ( denk ik) . Wel een tijd zonder melding niet actief meespelen kan je je plaatsje verspelen. Dit omdat we graag willen doorgroeien en daar hebben we ook jouw hulp ook voor nodig.

Skills: flinke dosis humor, vriendelijk taalgebruik, respect voor elkaar, actief met broederschap, toernooien en dagelijkse burenhulp in redelijkheid.

Kan jij je hierin vinden, mail Tinkerbells even en we zullen je een warm onthaal geven.

groetjes van alle teamleden van Let Life Live.
 
Bovenaan