• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Let Life Live zoekt weer een actieve speler.

Helaas door omstandigheden zal er een grote speler ons verlaten en hebben we weer ruimte voor een andere actieve speler. We missen haar nu al omdat ze een inspiratiebron is van humor, durf en lef en haar heerlijke Belgische schrijf accent. Ze gaat nu zoals zelf zegt heerlijk genieten van haar elvenpensioen en voorlopig volledig stoppen met het spel.

Daarom een iets rustiger advertentie dan jullie van mij gewend zijn maar des al niet te min zijn we wel op zoek naar een actieve speler. We zijn een gemoedelijk volkje met respect voor elkaar, humor en we helpen graag een handje als het gaat om te kort aan goederen voor toernooi en om in de top van de toren te komen.

Is er een speler die toernooi en torenambities heeft en kan zich vinden in ons welkomtekst. Kom dan aan( niet langs :) en we zullen warm verwelkomen.

Tink en Co
 
Vol trots kan ik vertellen dat we ondanks minder aantal spelers toch goud in de toren hebben gehaald:D:D:D!!!
Gisteren zat ik echt op het puntje van mijn stoel of we het gingen halen. het was nog spannender dan een voetbalwedstrijd….Iedereen heeft elkaar geholpen en zeker de kleintjes met scheve handel maar ze waren boven onze Benjamins…geweldig toch :D:D.

nu hebben we nog plek over in ons mooie warme clubje. Wil jij hier ook dan bij zijn, wees welkom en kom gauw.
We zijn er klaar voor.

Tink en Co
 
We kruipen steeds meer naar de volledige aantal leden.:)

We zijn er bijna om wekelijks de toren goud te maken…
Dat is toch een superleuke uitdaging dan alleen maar op een geplaveid pad te lopen.
Het leeft en maakt het spannend…elke week weer en we worden steeds beter…

dus wees welkom en kom er bij!!:)

en natuurlijk draait het niet alleen om de toren. We zijn ook een heel gezellig leuk Elvenaarvolkje maar dat hoef ik niet meer te vertellen…kom dat maar zelf beleven :cool:
 
Hi , we hebben nog steeds plek voor actieve spelers zoals jij:

wat hebben we te bieden:

- veel gezelligheid in de chat maar geen gezeur of gedoe want we zijn respectvol naar elkaar.
- we helpen elkaar.
- heel plezier en humor :)
- gratis kp voor de wondermails.
- elke week minimaal 11, 12 toernooi kisten.
- elke week nu goud in de toren.

wees welkom en hopelijk zien we je gauw.

groetjes van

Let Life Live
 
Wekelijks goud in de toren is een feit :)
maar dat is niet het belangrijkste maar wel lekker meegenomen.

het mooiste vind ik zelf onze broederschap , warm, gezellig, geen gezeur en iedereen heeft wat voor elkaar over.

dus kom je ook?

groetjes,

Let Life Live team
 
Hi, we zijn weer voltallig….maar er zitten nog wat tweede accounts bij en dat is niet altijd even wenselijk.
Ik zit zelf ook met een tweede account in onze club maar ik wil er graag uit…

zullen we ruilen ;)
 
Hi, we zoeken weer spelers…toch moedig een aantal tweede accounts er uit gegooid zodat we ruimte hebben voor een aantal actieve spelers of kleine BS….
doe je of doen jullie met ons mee?

als team hopen we je graag te ontmoeten in onze BS

Tinkerbells
 
Bovenaan