• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Betreft verschil dagprijs portaalwinst of andere dagprijs

Vandaag hebben we discussie in onze broederschap dat de eennspeler een andere dagprijs heeft te winnen dan de ander.
Zelf heb ik een dagprijs nu staan van portaalwinst maar een paar spelers van mij 25% voorraden meevaller.
Nu staat er iets bij dat er ergens een verschil was van in welk hoofdstuk men in zat?

weet iemand nog hier iets en waarom dit is? Naar mijn mening hoort iedereen dezelfde prijs te winnen ongeacht waar je zit?
 
Vandaag hebben we discussie in onze broederschap dat de eennspeler een andere dagprijs heeft te winnen dan de ander.
Zelf heb ik een dagprijs nu staan van portaalwinst maar een paar spelers van mij 25% voorraden meevaller.
Nu staat er iets bij dat er ergens een verschil was van in welk hoofdstuk men in zat?

weet iemand nog hier iets en waarom dit is? Naar mijn mening hoort iedereen dezelfde prijs te winnen ongeacht waar je zit?
Zal hetzelfde zijn als bij eventgebouwen.

Je moet in hoofdstuk 6 zitten om portaalboosters te kunnen gebruiken, ben je lager dan krijg je andere prijzen, dit is bv ook bij de toren
 
@CrazyWizard : dank je voor je uitleg…is dit altijd zo geweest ik meen mij te herinneren dat ik ergens jaar kruik ze wel voor die tijd al had gespaard….betreft eventgebouwen kan Ik mij iets bij voorstellen maar onafhankelijke dagprijzen?
 
@CrazyWizard : dank je voor je uitleg…is dit altijd zo geweest ik meen mij te herinneren dat ik ergens jaar kruik ze wel voor die tijd al had gespaard….betreft eventgebouwen kan Ik mij iets bij voorstellen maar onafhankelijke dagprijzen?
Klopt dit is een jaar of 2 jaar geleden veranderd

Het gebeurt ook in de toren, je kan niets met portaalboosters in de eerste 5 hoofdstukken, je kreeg ze letterlijk grijs in je inventaris. dus nu krijg je andere prijzen waar je wel potentieel iets aan hebt.
 
Bovenaan