• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. HopeforSpanishStrayDogs

    Actieve teamspeler gezocht!

    De aardbeitjes hebben een plekje voor een enthousiaste, actieve teamspeler. Nadruk op teamspeler. Je bent nergens verplicht om aan mee te doen, maar over het algemeen moet je wel wat bijdragen aan de bs en, daar waar nodig, mee doen aan overleg. Herken je jezelf hier in, meld je dan aan bij mij...
  2. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug krijg geen inlogpagina

    Geen idee of dit sneller werkt maar vanaf vanmiddag kan ik opnieuw weer niet op de inlogpagina van elvenar.nl komen. Balen tijdens een BSA.
  3. HopeforSpanishStrayDogs

    bs de aardbeitjes

    Heeft nog 1 plekje vrij voor een actieve speler. Toernooi wordt elke week 10 kistjes gehaald.
  4. HopeforSpanishStrayDogs

    Is dit normaal?

    Kreeg net een bericht van een teamlid dat een aartsmagiër van een andere bs hem een mail had gestuurd met een uitnodiging om bij hun te komen spelen. Is dat gebruikelijk?
  5. HopeforSpanishStrayDogs

    Geen bug onderzoekscentrum opent niet sinds gisterenavond.

    Sinds gisterenavond kan ik ineens niet meer in mijn onderzoekscentrum, kan mijn kp daar dus niet storten en niet kijken wat ik moet verzamelen voor mijn komende onderzoeken. Heb vanmorgen gecheckt het probleem is niet opgelost. Dit in meerdere account. Verder doet het spel het prima is ook snel...
  6. HopeforSpanishStrayDogs

    vreemd

    ik heb het event in mijn scherm, krijg een groen v-tje en het zegt dat ik alle opdrachten heb vervuld? En dan krijg ik de mededeling dat het even niet actief is?
  7. HopeforSpanishStrayDogs

    Magische goederen

    even een gek vraagje... ik kan wel magische goederen maken maar ze staan niet in mijn handelsgebouw? Dan is het toch weggegooide materialen die ik gebruik om die goederen te maken? Ja moet mijn handelsgebouw ophogen maar daar moet ik nog even mana voor sparen. Ook heb ik nog niet het onderzoek...
  8. HopeforSpanishStrayDogs

    Enchanted forest 1

    Wij zijn op zoek naar enkele enthousiaste spelers. Wij hebben geen regels maar zijn dol op enthousiaste spelers die een intrinsieke motivatie hebben. Wij halen bijna elke week de 10 kistjes en ook de bsa wordt door een aantal spelers fanatiek gespeeld. We helpen elkaar bij individuele...
  9. HopeforSpanishStrayDogs

    inboxfout sinds laatste update

    Sinds d laatste up date kan ik berichten verwijderen in mijn inbox, maar zodra ik inlog staat het bericht er weer. Echt vervelend, ik kan het blijven weggooien want het gaat om een trein waar ik niet aan mee doe. Het zou fijn zijn als dit opgelost kan worden.
  10. HopeforSpanishStrayDogs

    opladen pagina

    oud probleem maar ik ben het antwoord vergeten. Pagina wil niet meer opladen, heb dat probleem in het verleden wel vaker gehad, weet dat ik dat iets moet wissen of zo, maar kan het antwoord nergens meer vinden. Spel laad op tot 24 en dan is het wachten en wachten.... O ja, ja ik zit op chrome...
  11. HopeforSpanishStrayDogs

    stadsuitbreidingen, provinciesuitbreidingen etc

    Vraagje, ik kan nog zo'n 60 uitbreidingen op mijn kaart doen, echter zijn mijn provincieuitbreidingen al tot d max, krijg ik nog maar 3 of 4 stadsuitbreidingen en kan ik geloof ik max 35 diamantenuitbreidingen doen. Betekent dat dat ik de kaart niet hlemaal vrij kan spelen en dat ik er dus over...
  12. HopeforSpanishStrayDogs

    Toren der eeuwigheid

    Hoi, speel deze week de toren der eeuwigheid, stuit op een probleempje; keuze uit munten, voorraad, edelsteen en toverstof. Ik heb alles voldoende op voorraad dus dat kan niet fout. 5e vak 1e x munten = fout, na de 2e ronde móet ik alleen nog het 5e vak. Ondertussen heb ik info dat voorraden...
  13. HopeforSpanishStrayDogs

    elvenstat

    klopt het dat dat op het ogenblik niet werkt?
  14. HopeforSpanishStrayDogs

    Leuke bs gezocht

    Ik ben op zoek naar een bs met weinig regels, maar wel één waar de regels voor alle leden geldt. Om die reden geen bs die uit familieleden en/of vrienden bestaat en waar spelers maar 1 account in de bs mogen hebben. Ik vind het leuk om toernooien te spelen en enthousiast mee te doen aan de...
  15. HopeforSpanishStrayDogs

    Elvenar uit de lucht?

    Alles werkt hier, maar Elvenar is niet bereikbaar?
  16. HopeforSpanishStrayDogs

    toernooiprovincie level 6

    ik heb speel nu level 6 van het toernooi en vanaf toernooiprovincie 10 krijg ik een mededeling die ik niet snap: Gefeliciteerd! Je hebt een level van het toernooi voltooid! Hierdoor heb je ook extra toernooien in een andere provincie vrijgespeeld! Die eerste 2 regels snap ik wel, maar wat wordt...
  17. HopeforSpanishStrayDogs

    Wiki: waar kan ik de spreukeninformatie vinden?

    Overal op wiki gezocht maar niet gevonden. Waar kan ik een overzicht vinden van de verschillende kp bonussen die er zijn? Ik weet dat er diverse kleuren pijltjes zijn en dat die staan voor het aantal kp wat die bonus verschaft, graag een link naar een overzicht. Dank alvast.
  18. HopeforSpanishStrayDogs

    Broederschapstoernooi: zit er een volgorde aan de toernooien

    zit er een bepaalde volgorde in de toernooien? Is er een lijst wanneer ik kan zien wat er achter Kristal komt?
  19. HopeforSpanishStrayDogs

    Gebouwen: Trainingsnelheid kazerne

    Ja uitgevonden hoe ik een nieuw topic kan beginnen! Afijn ik zie dat de trainingssnelheid van de kazerne in nummers wordt uitgedrukt bv 14. Maar is er ergens een lijst die weergeeft welk nummer voor welke snelheid staat?
Bovenaan