• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Toren der eeuwigheid

Hoi,
speel deze week de toren der eeuwigheid, stuit op een probleempje;
keuze uit munten, voorraad, edelsteen en toverstof.
Ik heb alles voldoende op voorraad dus dat kan niet fout.
5e vak 1e x munten = fout, na de 2e ronde móet ik alleen nog het 5e vak.
Ondertussen heb ik info dat voorraden, edesteen en toverstof niet meer nodig zijn en die kan ik dus ook niet aanklikken.
Blijft over munten.. nu ja dan maar weer munten ingevuld.
Nee fout maar voor 25 diamanten mag ik nog een poging doen... ja dag!
Hoe lossen we dit op want zo ga je snel door je goederen, munten en voorraden heen.
 
munten is mijn persoonlijke achilleshiel,

Het is de kunst om steeds de juiste combinatie te vinden, meestal lukt dit redelijk goed door op de juiste manier strategisch de juiste goederen te vinden, doel in is iig. in ronde 3 een antwoord te hebben, ik geef regelmatig ronde 2 op om de kans op een antwoord in ronde 3 te verbeteren.

Meestal lukt dit in 1 a 2 keer (meestal laatste poging 100 of 50% kans)

Er zijn ook een aantal situaties waarbij ik het na 2 ronden al opgeef omdat de kans op succes een paar procent is en ik dan liever de goederen gebruik voor de volgende poging. Als de kans op het juiste antwoord lager is dan 25% begin ik opnieuw.

Heel af en toe valt alles steeds net verkeerd en ben je wel 4-5-6-7-8 pogingen bezig het antwoord te vinden,
Die enkele keer dat alles tegenzit is het even uithuilen, bijkomen en weer doorgaan.

En bij een aantal bazen is die extra beurt de beste optie mits die extra beurt ook 100% het juiste antwoord geeft (7-8 goederen bazen)
Dit kost me ongeveer 50-100 diamanten per toren. een aantal dat ik er ook weer ruimschoots uithaal. (~>434 per toren gemiddeld)

Die ~434 is enkel als je broederschap ook de hele toren uitspeelt (3 levels) anders werkt het niet.

De eerste 2 levels zijn volledig dia vrij te doen met wat oefening en ook daar geld dat je met 25-50 diamanten per toren nog steeds een leuke winst maakt.
De eerste 2 stages leveren gemiddeld ~214 diamanten op mist je gilde ook hier weer beide stages (2) vrij speelt

1 level levert ongeveer ~87 diamanten per toren op.

Je kan dit meenemen in je besluit om een paar diamanten te spenderen in de toren.
Let op dit zijn gemiddelden bestaande uit een vaste component (gilde beloning) en een flexibel component (kans uit kistjes)
het aantal diamanten dat je uit de toren haalt varieert dus van week tot week. soms heel veel en soms enkel de vaste component.

Hieronder een klein overzicht, de bovenste serie zijn de flexibele componenten en de onderste 3 de vaste componenten.

1587467197255.png
 
Nou antwoord gekregen het had toverstof moeten zijn.. leuk,maar die kon ik niet kiezen want die was volgens het spel niet meer nodig.
Deze klacht is nog niet eerder gemeld dus voor nu kunnen ze er niks me.
Mochten anderen dit probleem ook ervaren maak er alsjeblieft melding van.
 
Bovenaan