• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

toernooiprovincie level 6

ik heb speel nu level 6 van het toernooi en vanaf toernooiprovincie 10 krijg ik een mededeling die ik niet snap:
Gefeliciteerd!
Je hebt een level van het toernooi voltooid!
Hierdoor heb je ook extra toernooien in een andere provincie vrijgespeeld!

Die eerste 2 regels snap ik wel, maar wat wordt er bedoeld met die laatste regel?
 
Moest ff zoeken.
upload_2018-10-27_15-29-44.png

Het is idd een unieke tekst, die ik ook niet kan plaatsen, mogelijk is er ergens een vertaalfout gemaakt?

edit: ik vermoed waar dit vandaan komt, in de eerste ronde speel je een nieuwe provincie vrij zodra je de vorige hebt voltooit.

Maar dat geld niet meer zodra je voorbij de eerste ronde bent.
 
Maar dat geld niet meer zodra je voorbij de eerste ronde bent.
Kan wel, als je in latere rondes er nog extra provincies bij pakt. Je speelt de 1e ronde bijv 5 provincies (wat provincie 6 opent), en op dag 2 ook nog provincie 6 (wat dan dus provincie 7 opent op dag 2). Een andere manier is als je alle provincies met het goed van het toernooi al doet, en dan verover je halverwege de week een nieuwe provincie met dat goed. Deze komt er dan als mogelijke provincie bij zou ik denken.

Of je in dit soort randgevallen de melding ook krijgt weet ik zo niet, maar ik verwacht het eigenlijk wel.
 
Kan wel, als je in latere rondes er nog extra provincies bij pakt. Je speelt de 1e ronde bijv 5 provincies (wat provincie 6 opent), en op dag 2 ook nog provincie 6 (wat dan dus provincie 7 opent op dag 2). Een andere manier is als je alle provincies met het goed van het toernooi al doet, en dan verover je halverwege de week een nieuwe provincie met dat goed. Deze komt er dan als mogelijke provincie bij zou ik denken.

Of je in dit soort randgevallen de melding ook krijgt weet ik zo niet, maar ik verwacht het eigenlijk wel.

Die extra provincies zijn dan ook ronde 1;)
 

DeletedUser3722

Guest
Ik krijg die tekst bij iedere nieuwe toernooiprovincie die ik open te zien. Zoals de ps van Crazywizard aangeeft.
Apart dat je die dan pas veel later te zien krijgt.

De tekst duidt mijn inziens alleen op dat je een nieuwe provincie geopend hebt met nieuwe toernooien.

Alleen de logica is vreemd omdat deze bij jou op een apart moment kwam.
 
Ik krijg die tekst bij iedere nieuwe toernooiprovincie die ik open te zien. Zoals de ps van Crazywizard aangeeft.
Apart dat je die dan pas veel later te zien krijgt.

De tekst duidt mijn inziens alleen op dat je een nieuwe provincie geopend hebt met nieuwe toernooien.

Alleen de logica is vreemd omdat deze bij jou op een apart moment kwam.
er is geen nieuwe provincie geopend als ik deze tekst krijg dus dat klopt niet.
 
Bovenaan