• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

elvenstat

Dat zou kunnen... maar het is een volledig onafhankelijke website, dus het is niet iets waar Inno iets aan kan doen...
 
Ook ik krijg alleen de startpagina, maar kan verder geen info opvragen... later nog maar eens proberen?!
 

Deleted User - 147694

Guest
Nee hoor, ik heb er ook last van en een broederschapsgenoot ook.
 
Ik kreeg zojuist per email een reactie van Elvenstats, (zie inhoud hieronder), er wordt aan gewerkt!

"Hey All, Hope everyone is staying safe! Wanted to shoot everyone a quick note. Elvenstats.com is really overloaded (very slow). I need to upgrade the database and server. I'm going to attempt that during the week when there aren't thousands of people trying to get their weekly update emails out. If you can wait until monday, i'd highly recommend it as it's really hard to get your fellowship to load today. Sorry for the inconvenience and thanks for your patience. Cheers, Blake"
 

DeletedUser2578

Guest
Misschien leven we in een wereld waar iedereen ook nog andere dingen aan het hoofd heeft?
Denk je dat ik dit niet weet? Omdat stats al weken niet werkt heb ik daarom geschreven dat het afwachten is wanneer het wel weer doet.
 

DeletedUser2578

Guest
Niet overdrijven, tot vrijdag heeft het nog gewoon gewerkt.
Mogelijk dat er momenten waren dat het werkte maar op de momenten dat ik keek werkte het niet, nu al een aantal weken. In onze bs houdt ik het bij door het wekelijks in een bericht te zenden en elke keer deed stats het niet, al weken niet, dus ik overdrijf niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2578

Guest
Elvenstats staat los van Inno en is afhankelijk van donaties. We mogen blij zijn dat de site bestaat. Als we volop doneren mogen we klagen. Iemand die doneert heeft een hartje bij zijn of haar naam in elvenstats
Het klopt dat het los staat van Inno. De site is voor iedereen toegankelijk maar het is idd. wel mooi dat er spelers zijn die doneren. Hebben mss degene die doneren nu wel toegang tot het zien van de stats, vraag ik me af.
 
Bovenaan