• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug onderzoekscentrum opent niet sinds gisterenavond.

Sinds gisterenavond kan ik ineens niet meer in mijn onderzoekscentrum,
kan mijn kp daar dus niet storten en niet kijken wat ik moet verzamelen voor mijn komende onderzoeken.
Heb vanmorgen gecheckt het probleem is niet opgelost.
Dit in meerdere account.
Verder doet het spel het prima is ook snel met opladen etc.
 
Er van uitgaande dat je via een windows pc werkt, heb je het programma CCleaner al eens geprobeert?
Soms al er bij mij een venster niet wil laden en ook niet na handmatig de internet cache verwijderen van firefox, pas dan gebruik ik dit programma en is het probleem verwijderd.
 
tsja dan heeft iets hier melden dus helemaal geen zin.
Doe het standaard dansje en als dat niet helpt vraag support... forum heeft niks toe te voegen.
Oké.
Hallo... wij zijn de helpdesk niet he! Omdat wij niet gelijk je probleem kunnen oplossen (waar is je compleet ingevulde bugrapport?) deugt gelijk het hele forum niet? Beetje te kort door de bocht, vind je zelf ook niet?
 
ccleaner brengt bij veel mensen veel problemen heb ik gehoord.
En nee jullie zijn de helpdesk niet,
als je niks meer te melden hebt dan standaardantwoorden dan is het ws een idee niet te reageren?
Het is zo maar een idee. ;-)
 

Aeva

Chef
Heerlijk van die spelers die hulp vragen op de verkeerde plek en dan andere spelers die hulp proberen te bieden afzeiken.
En als het probleem uiteindelijk 'zomaar' is verdwenen, kan het zijn dat:
1. het toch aan jou lag
2. het toch aan jouw systeem lag
Fijn leven verder :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk van die spelers die hulp vragen op de verkeerde plek en dan andere spelers die hulp proberen te bieden afzeiken.
En als het probleem uiteindelijk 'zomaar' is verdwenen, kan het zijn dat:
1. het toch aan jou lag
2. het toch aan jouw systeem lag
Fijn leven verder :rolleyes:
Ik vroeg geen hulp ik rapporteerde een probleem.
Maar goed begrijpend lezen blijft moeilijk voor een bepaalde groep.
Het probleem is opgelost zonder dat ik er iets aan gedaan heeft, maar jij snapt dan niet dat het best kan zijn dat elvenar dat best gedaan kan hebben.... tsja reageer dan ook maar niet meer lijkt me. Je voegt namelijk echt niks toe in dit topic.
 

Aeva

Chef
Ik vroeg geen hulp ik rapporteerde een probleem.
Dan zal ik het nog een keer heel langzaam en duidelijk herhalen: jouw formulering is een vraag om hulp en/of commentaar.
Problemen rapporteren doe je niet op een forum, tenzij het een bug is en dan lever je een bugrapport in. Je andere optie is een hulpvraag uitzetten bij de helpdesk. Elvenar doet helemaal niets als je hier iets aan andere spelers voorlegt.

Geeft niet hoor, kennelijk zit jij in de 'bepaalde groep'.
 
Een probleem/bug rapporteren betekent dat ook spelers hier er naar kijken en een tip kunnen/willen geven hoe het opgelost kan worden.
Als dat niet meteen werkt bij jou dan moet je de helpende handen niet afzeiken met een negatief overkomend bericht.
Soms kan een probleem hier ontstaan door een update van een ander programma die gedeeltelijk doorgevoerd is en nog klaar staat om tijdens een herstart goed te komen en doe je in de tussen tijd net iets wat het probleem langer of korter laat voort duren.
Wees dus blij met de hulp die geboden wordt.

p.s. Als iemand ooit een probleem heeft gehad met ccleaner dan is dat meestal door dat naast de internet cache van elke browser op een systeem ook ale cookies verwijderd worden en je dus opnieuw moet aanmelden en O, wat was mijn wachtwoord ook al weer?
Als je dat soort problemen wilt tegen gaan, gebruik dan ook een wachtwoord manager, b.v. bitwarden.
Dan hoef jij de random wachtwoorden zoals 2FRw7x%Rr#y^XwS# niet te onthouden omdat juist dat programma dat voor je doet.
En ben berijd om zelf eens een programma te testen waar anderen negatief over doen omdat het voor jou misschien wel perfect kan werken.
 

Deleted User - 370874

Guest
Ik vroeg geen hulp ik rapporteerde een probleem.
Maar goed begrijpend lezen blijft moeilijk voor een bepaalde groep.
Het probleem is opgelost zonder dat ik er iets aan gedaan heeft, maar jij snapt dan niet dat het best kan zijn dat elvenar dat best gedaan kan hebben.... tsja reageer dan ook maar niet meer lijkt me. Je voegt namelijk echt niks toe in dit topic.
Problemen zijn er om opgelost te worden, de antwoorden die hier gegeven worden zou je ook gekregen hebben van support.
De andere leden proberen je enkel te helpen om je zo snel mogelijk weer up en running te krijgen.
Om jou bug / probleem op te lossen dus.

Ook geven hun reacties duidelijk weer of het een Elvenar probleem (lees veel gebruikers of iedereen heeft er last van en wij moeten z.s.m. acte ondernemen om het op te lossen) of een gebruikersprobleem is (lees het is een individueel probleem veroorzaakt door iets op de gebruiker zijn apparaat buiten de macht van het spel)

Gezien niemand anders het probleem lijkt te ervaren is het dus een probleem dat helaas bij de gebruiker ligt.
Browsers, virusscanners / firewalls, routerinstellingen, slechte wifi connecties zorgen helaas met enige regelmaat voor problemen bij spelers.

Bij browserproblemen
  • Herlaad het spel,
  • Start de browser opnieuw op zonder elvenar te starten en verwijder cache.
  • Als dat niet werkt probeer dan een andere browser te gebruiken die je niet al voor elvenar gebruikt, want anders kan daar hetzelfde probleem bestaan.
  • Is het probleem dan verholpen dan is het alsnog een cache probleem dat hardnekkig is en wat lastiger oplost, meestal lost dit na een paar dagen vanzelf op. helaas komt het vaak voor dat cache refresh niet goed werkt bij browsers.
Firewall / virusscanners / routers instellingen zijn nog veel lastiger op te lossen maar:
  • Schakel je firewall / virusscanner uit om te kijken of hier een probleem ligt.
  • Reset je router naar fabrieksinstellingen.
Netwerk:
  • Gebruik een connectie met een kabel (wifi).
  • Probeer tijdelijk een ander netwerk te gebruiken (buren / telefoon hotspot)
Het meest logische en veel voorkomende probleem in dit geval is een cache probleem.
Dit is dus juist gezien door de gebruikers en zij geven jouw het bijbehorende advies.

Het is dus niet de bedoeling dat goed bedoelde adviezen worden neergesabeld als iets negatiefs.
Het is juist positief dat we samen met elkaar elkaar proberen te helpen.

We begrijpen dat spelers gefrustreerd kunnen zijn, omdat het niet werkt zoals ze zouden willen, Als dat zo is maak dan een support ticket aan, wij hebben een redelijk dikke huid en kunnen wel wat handelen. maar het is niet goed als we dat op het forum op elkaar gaan botvieren.
Dit zou een happy place moeten wezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
afijn, in dit geval was het inderdaad een probleem die zich niet bij andere voordeed
en het ws dus wel iets met de browser te maken zal hebben gehad.
Ik leg het nog 1 x uit en daarna mag iedereen, die daar gelukkig van wordt, het laatste woord hebben.
Ik wilde geen hulp, ik dacht laat ik eens een probleem melden voor als het een probleem is die door een fout bij Elvenar veroorzaakt wordt.
Dan kan het namelijk opgelost worden en kan iedereen weer snel gewoon verder.
Dom, dom, dom, want mensen vallen massaal over je hen met standaard oplossingen die iedereen die hier al even zit kan dromen.
Ik vroeg geen hulp, ik dacht te helpen door het probleem te melden.
Dat zal ik dus nooit meer doen, wat een .....
 
Bovenaan