• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. Basis goederen

    Kan er niet een keer gekeken worden naar de hoeveelheid basisgoederen die overal voor gevraagd worden ? Zo langzamerhand heeft bijna iedereen hier een chronisch tekort aan, de verhouding lijkt hier helemaal zoek te zijn het handelshuis staat vol met de vraag naar basisgoederen zelfs het...
  2. Het Wilgenhutje

    We hebben bij Het Wilgenhutje nog plek voor 2 spelers die van de toernooien houden. Momenteel halen we 8 kisten, ons streven is om de 10 te halen. Wie wil ons daarbij helpen? Groetjes star light kiss
  3. Plakken en copyeren

    Waarom kan ik op/van de mail en tijdlijn niets meer plakken en copyeren?
  4. chat

    Telkens als ik de chat gebruikt heb dan werkt het hierna niet meer dan moet ik eerst weer opnieuw opstarten voordat de chat weer werkt.Hebben hier meer mensen last van? Dit gaat nu al een poosje
  5. Niet reproduceerbaar pagina in het spel laad niet

    als ik naar de onderzoeksboom wil gaan dan laad de pagina niet en het spel loopt vast ik kan mijn kennispunten zo niet inzetten en krijg dan ook geen nieuwe aanwas.
  6. App: IPad en kennispunten doneren

    Is er iemand die weet of je via de IPad kennispunten kunt doneren?
  7. Beta: in de chat werkt de /who functie niet.

    Wie weet waarom je op beta niet meer kunt zien wie er op dat moment aan het spelen is als je /who intoetst.nu komt het gewoon in de chat te staan
  8. Evenement: wanneer start het evenement over, muziekdagen?

    Op beta loopt er op dit moment een nieuw verhaallijn ik kan nergens vinden dat dat ook in de werelden komt is er iemand die hier meer over weet?
  9. Broederschapsavontuur: wanneer start het avontuur?

    Op Beta speelt nu weer het broederschapsavontuur.Is al bekend of en wanneer het op de NL server komt?
  10. Broederschapsavontuur: wanneer eindigt het Broederschap avontuur

    Om 23.00 uur wordt aangegeven dat het nog 1 dag duurt. betekend dit dat het zaterdagavond rond 23.00 uur afgelopen is of gaan dan nog uren tellen tot zondagavond? Is er iemand die mij dat vertellen kan.wij hebben er nog een kist opstaan die nog geopend moet worden maar we proberen er nog punten...
  11. Broederschapsavontuur: 1 kist voor 2 routes?

    Wat als je 2 routes gelijktijdig doet krijg je dan 1 keer de inhoud van de kist of 2 keer ?
  12. Broederschapsavontuur: deelname aan het avontuur.

    Ik heb mij op Beta bij een broederschap aangesloten en nu zijn mijn voorraden en opdrachten van de avonturen weg.Betekend dat dat ik nu buiten het hele evenement val? of alleen 1 route. Het vervelende ervan is dat ik mij daar er al op wou voorbereiden en dat lukt dus niet meer
  13. Al gemeld chat

    Al een paar dagen helemaal geen chat meer voorheen op en af
  14. Opdrachten: Eindeloos geklik

    Ik vraag mij af hoeveel mensen er arm klachten krijgen van dat eindeloos geklik als je de optimale munten en gereedschap er uit wilt halen van de opdrachten links in beeld? Hoe meer je groeit hoe meer klikken. Buiten de arm klachten word je er op een gegeven moment ook moe van dan ga je denken...
  15. Broederschapsavontuur: wanneer eindigt het avontuur?

    Wanneer eindigt het broederschapsavontuur precies. ook de tijd.weet iemand dat?
  16. De bouwers van Elvenar

    Momenteel hebben we een plekje vrij in onze broederschap. Heb je als bonus goederen hout en zijde dan ben je extra welkom want daar is in onze groep veel vraag naar. We zijn een gezellige groep waar speelplezier op de eerste plek komt. Verder speelt iedereen zo als het hem/haar zelf het beste...
  17. Broederschap: is er een wachtlijst voor spelers die je broederschap in willen als deze vol is?

    Als de broederschap vol zit en er zijn mensen die graag een plekje willen als er 1 vrijkomt kun je ze dan op een wachtlijst plaatsen? b.v kan het dat ze zich dan aanmelden en in de lijst blijven staan met een groen vinkje .
  18. Broederschapsavontuur: wanneer start de volgende broederschaps avontuur?

    Is er al bekend wanneer de volgende BS avonturen beginnen? Is dit nu een evenement dat telkens terug komt en zo ja met welke tussen posen?
  19. Spel: wat is spelen in beta en hoe kom ik daar?

    wat is spelen in beta en hoe kom je daar?kan iemand mij dat uitleggen b.v.d
  20. Bonusgoederen: kan je bonusgoed veranderen aan de hand van je relikwieen?

    ik heb een vraag over het bonusgoed dat je toebedeeld krijgt. word dat nu gewoon vast aan je toebedeeld en blijft dat dan ook zo of kan dit veranderen aan de hand van de relikwieen die je verzamelden daar dan het meeste van hebt.
Bovenaan