• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Opdrachten: Eindeloos geklik

Ik vraag mij af hoeveel mensen er arm klachten krijgen van dat eindeloos geklik als je de optimale munten en gereedschap er uit wilt halen van de opdrachten links in beeld? Hoe meer je groeit hoe meer klikken. Buiten de arm klachten word je er op een gegeven moment ook moe van dan ga je denken en weer een rondje om bij die opdracht te komen. Je hebt echter wel echt alles nodig om enig zins iets vooruit te komen.
Zouden de makers van dit spel hier iets op kunnen vinden .
 

DeletedUser1570

Guest
Ben het 100% met je eens! Ik neem aan dat je het boederschaps avontuur bedoelt? Als het geen broederschaps avontuur was, zou ik er niet over denken om hier aan mee te doen. Maar ja, je wilt je BS niet in de steek laten.....

En dat is natuurlijk precies wat Inno ook wel weet en dan is de vraag nog groter: WAAROM???!! Waarom met opzet zoiets doen, waar iedereen over klaagt. Welk figuur heeft dit bedacht, ben benieuwd wat Freud er van zou zeggen?
 

DeletedUser1427

Guest
Ik vraag mij af hoeveel mensen er arm klachten krijgen van dat eindeloos geklik als je de optimale munten en gereedschap er uit wilt halen van de opdrachten links in beeld? Hoe meer je groeit hoe meer klikken. Buiten de arm klachten word je er op een gegeven moment ook moe van dan ga je denken en weer een rondje om bij die opdracht te komen. Je hebt echter wel echt alles nodig om enig zins iets vooruit te komen.
Zouden de makers van dit spel hier iets op kunnen vinden .

Bedankt voor je feedback, in principe worden er meerdere soortgelijke feedback gegeven, ook met deze redenatie. Hoe groter de stad des te meer er waarschijnlijk instaat ook met het oog van het aanzetten van producties etc, ook met de opdrachten om deze optimaal te gebruiken zul je veel klikken om er doorheen te komen. Er zijn meerdere ideeën benoemt om dit probleem eventueel te verhelpen, hieronder dan ook de topics:

Opdrachten - bevestigingsscherm ook voor andere opdrachten mannen deleten aub!
Opdrachten - Broederschapsavontuur: terugkerende aanbiedingen
Opdrachten - doorklikken in broederschap avontuur

Je kunt hier uiteraard jouw mening nog geven, deze ideeën topics staan momenteel nog actief, we zullen binnenkort kijken of we één van deze topics een poll kunnen geven, het is dan ook raadzaam deze topics in de gaten te houden.
 

DeletedUser990

Guest
Zelf maak ik me niet meer druk over de opdrachten, vul het kennisboek en bouw wat. Gisteren dus een provincie vrijgespeeld, vergeten even door te klikken. Oke scheelt weer wat hamertjes en munten, maar ach de opdrachten van het gastras kan ik nu ook links laten liggen.
De 1 dagsopdrachten klik ik wel meteen door, want dat vind ik zo ZONDE van het verlies aan goederen.
Kijk met angst en beven alweer uit naar BS avontuur, zo,n groot verleis aan goederen. Maar daar staat wel tegenover de gezelligheid.
Nee het altaar heb ik niet, mistte de beginweek maar had ook geen zin te kijken of ik het zou halen.
Maar dit scheelt nu heleboel geklik omdat ik nu denk speel lekker zoals ik zelf wil!
 
er komen idd weer 3 opdrachten meer bij, dat wordt dus nog meer klikken bij een broederschapsavontuur.

dat ze dan maar igg de macro ban uit de regels schrappen. met een macrootje valt er nog wel door de opdrachten te scrollen. is het gewoon een kwestie van wachten. maar dat staan de regels niet toe.

@Lionell @Desi

Is het niet mogelijk het gebruik van macro's voor het scrollen tijdens iig broederschapsevenementen toe te staan?
Al is het maar als RSI buster, want dat krijg je zeker tijdens het klikfeest van een BA zeker last van als je daar gevoelig voor bent.

Beter is natuurlijk als we helemaal niet hoeven te scrollen maar met dat commentaar is al heel lang niets gedaan (ok de conformatie klik is weggehaald dat scheelt 50%). Daarintegen hebben we bij het BA nu al 6 extra wegklik opdrachten gekregen. dat is 15+ kliks per opdracht
 
Nogmaals kan elvenar eindelijk iets doen aan die eindelose muisklikken.
Het geeft gezondheidsklachten en bederft het speelplezier.
Het kost ook extra veel tijd dat je met het spel bezig bent meer dan menigeen er aan wil spenderen.
Als elvenar ook maar iets om zijn spelers geeft dan verander dat zo spoedig mogelijk!!!
 

DeletedUser234

Guest
Je kan ze aanklagen voor lichamelijk letsel, door onnodig veel geklik. In de voorwaarden staat niet dat ze niet aansprakelijk zijn voor lichamelijk letsel dat voortvloeit uit dit spel.

Grapje natuurlijk!!!
 

DeletedUser990

Guest
Het nieuwe broederschapsavontuur wat zo gaat starten heb ik nog niets over gelezen op het Forum.
Omdat het weer 16 opdrachten zijn? Heb er een hard hoofd in.
Spelen ze wel op Beta?
 

DeletedUser2114

Guest
Op Beta-forum geven velen ook aan dat ze weigeren het Bsa veel het te spelen omdat er geen kp in zit.
 

DeletedUser3578

Guest
Ach mensen , klagen over het eindeloos geklik helpt toch niet , er wordt toch niet geluisterd , ik heb een betere oplossing voor mezelf , ik bouw alleen nog maar , en verzamel bouwstoffen ,en doe tournooien thats it !!!! voor de rest ……… geen zinloos geklik meer
 

DeletedUser990

Guest
Klaag niet maar op tablet wordt het moeilijker te spelen.
Weet het de jeugd heeft geen problemen met Engels Nederlandse vertaling.
Maar ook de tekentjes is wel heel erg wennen voor bakkersgilde bakkershoed,maar gereedschap eerst even kijken wat willen ze en dan Engels Nederlands zo halfbakken!
Dus geen broederschapsavontuur op tablet voorlopig voor mij.
 
Ik vind de app heel fijn werken, het door de quests klikken gaat veel sneller!
snap niet helemaal waarom ze het niet ook meteen naar de browser hebben gebracht, lijkt me niet de moeilijkste aanpassing.

Al wachten we al weer een klein jaar op de burenhulp variant van de app die naar de browser zou komen.
 

DeletedUser990

Guest
Geef het meteen toe, gisteren iets te vlug gereageerd!
De tablet werkt inderdaad lekkerder!
Over het Engels wat er nog in staat ga ik niet klagen, slordig maar ja de tijdsdruk!
 

DeletedUser2142

Guest
Ik nam het best vaak op voor Innogames, maar juist als ik dit soort dingen lees is dat erg lastig.
om het even kort samen te vatten;
In februari waren er blijkbaar al genoeg klachten over het 'doorklikken' van de opdrachten in een BSA.
En wat was de reactie van Lionell?
"...Bedankt voor je feedback, in principe worden er meerdere soortgelijke feedback gegeven, ook met deze redenatie..."
Ondertussen zijn we een half jaar verder, zijn er meer opdrachten gekomen bij het BSA en is het verschil tussen de PC en de tablet versie alleen maar groter geworden.

Toen ik me een beetje in dit spel begon te verdiepen, dacht ik wel eens die 'grote spelers' alleen maar aan het zeuren waren. Ondertussen voel ik mezelf ook een grote speler en begrijp het helemaal.
Innogames heeft blijkbaar totaal maling aan haar spelers.
Als je in een half jaar niet eens een drop down menu kan maken, of een werkende chat, dan zit er iets goed fout.
Het vreemde is, als ik 10 euro wil overmaken naar Innogames, dan is dat met een zucht en een scheet geregeld.
Dat dan weer wel.

@marjan de 1e;
En probeer nu eens op een tablet een paar vieze boekjes toe te voegen aan een Oud Wonder van een andere speler. Mij lukt het niet.
 

DeletedUser990

Guest
@Connie S , mij lukt dat ook niet, kan ook bijmezelf geen kennispunten die ik gewonnen heb kwijt.
Alleen die van de balk.
Vind het jammer dat ze zo half werk aldoor leveren, had dat meteen afgemaakt.
Moet ook aldoor terug naar laptop om te zien wat ik gemaakt heb.
Als iets klaar is meteen innen op tablet je kan niet even kijken zoals op laptop zijn dit de 3 voor de luxe flacon of voor de gouden armband.
Magische academi mooi gemaakt je ziet wat je gemaakt hebt maar klikt wel meteen alles aan wat klaar is.
 

DeletedUser2142

Guest
@marjan de 1e;
Volledig eens, op de mobile versie werkt de 'mouse over' niet.
Het zijn van die slordigheden waarvan ik denk:
"Er komt elke maand een schip met geld binnen, is het teveel gevraagd om daar ook iets voor te verwachten?"
Moet je nagaan, ze hebben een omzet van € 161,5 miljoen! (2017)
Het zijn dus echt geen paar vrienden die op de zolderkamer een spelletje in elkaar flansen.
Dat stoort me dus het meeste, die laksheid van ze.
Zo van: "joh, als het je niet bevalt dan rot je maar op, genoeg andere spelers die dom blijven betalen".
 
Bovenaan