• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschap: is er een wachtlijst voor spelers die je broederschap in willen als deze vol is?

Als de broederschap vol zit en er zijn mensen die graag een plekje willen als er 1 vrijkomt kun je ze dan op een wachtlijst plaatsen? b.v kan het dat ze zich dan aanmelden en in de lijst blijven staan met een groen vinkje .
 
Dat is afhankelijk van de BS, als je hebt laten weten dat je graag bij ze wil spelen zullen ze je in de gaten houden voor het geval er een plek vrijkomt. Andere BS hebben een kleinere BS waar makkelijker toegetreden kan worden zodat je dan via de kleinere naar de grote toe kan groeien.
Dus als je persé bij een BS wil een zoeken die een plek vrij heeft is dan de snelste manier
 
Als ik het goed begrijp dan kan iemand zich wel aanmelden als de BS vol zit maar dat hij dan met een groen vinkje in de lijst blijft staan?
 
Ik zie nergens groene vinkjes, enkel een rood kruis om elk van de uitnodigingen in te trekken. Bij ons momenteel daterend van 1 tot 5 december.
 
als je ze zelf uitnodigt dan kan dat niet dat weet ik. maar als mensen zelf aangeven er graag bij willen als er weer een plekje vrijkomt kun je ze dan aanraden om te solliciteren en dat ze dan bij in de lijst komen. of moet je dat dan zelf opschrijven en ze een mail sturen als het zover is?handiger is als je ze in een lijst bij elvenar kunt laten staan
 
Als je wil dat het systeem van uitnodigen gebruiksvriendelijker wordt kan je een voorstel indien via de rubriek 'suggesties en ideeën', er wordt wel een werkwijze gehanteerd die je best even doorleest, zodat het idee goed uitgewerkt raakt en eventuele minpunten ook beoordeeld kunnen worden.
 
Bovenaan