• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Bonusgoederen: kan je bonusgoed veranderen aan de hand van je relikwieen?

ik heb een vraag over het bonusgoed dat je toebedeeld krijgt. word dat nu gewoon vast aan je toebedeeld en blijft dat dan ook zo of kan dit veranderen aan de hand van de relikwieen die je verzamelden daar dan het meeste van hebt.
 

DeletedUser1427

Guest
ik heb een vraag over het bonusgoed dat je toebedeeld krijgt. word dat nu gewoon vast aan je toebedeeld en blijft dat dan ook zo of kan dit veranderen aan de hand van de relikwieen die je verzamelden daar dan het meeste van hebt.

De bonusrelikwieën staan vast zodra de account actief is en een locatie heeft gekregen op de wereldkaart, deze kunnen niet veranderd worden.
 
Ik zie dat ik straks bonusgoederen krijg die al in grote hoeveelheden worden aangeboden. Daar komen mijn goederen dan straks nog bij en blijf er weinig te handelen over. Dat schiet niet echt op. Het zou beter zijn als je zelf je bonusgoederen kunt bepalen aan de hand van de verkende provincies en behaalde relekwieën. Jammer.
 

DeletedUser4585

Guest
Die andere relikwieën heb je nodig zodra je T4, T5 & T6 moet gaan maken, komt dus allemaal goed en ook met de goederen zal het best meevallen.
 
Bovenaan