• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar pagina in het spel laad niet

als ik naar de onderzoeksboom wil gaan dan laad de pagina niet en het spel loopt vast ik kan mijn kennispunten zo niet inzetten en krijg dan ook geen nieuwe aanwas.
 

DeletedUser2578

Guest
als ik naar de onderzoeksboom wil gaan dan laad de pagina niet en het spel loopt vast ik kan mijn kennispunten zo niet inzetten en krijg dan ook geen nieuwe aanwas.

Dit is idd. lastig. Refresh, en zijn de instellingen bij windows, chrome of andere browser die je gebruikt wel voor het spel goed ingesteld? Maak anders een support-ticket aan.
 
Heb je al je browsers cache geleegd?

De manier van verwijderen is afhankelijk van je browser.
Hier kan je meer lezen over hoe deze te verwijderen is voor de meest gangbare browsers.
https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen
Bedankt is altijd handig om te weten Zelf speel ik grotendeels op Maxthon en zowel op Beta als de nl versie heb/had ik dat probleem op google werkte het wel.Vandaag werkt het op Maxthon op nl wel weer maar op Beta niet het probleem speelt alleen als ik naar de onderzoek boom wil daarom lijkt het mij meer een Bug van het spel zelf
 
Bedankt is altijd handig om te weten Zelf speel ik grotendeels op Maxthon en zowel op Beta als de nl versie heb/had ik dat probleem op google werkte het wel.Vandaag werkt het op Maxthon op nl wel weer maar op Beta niet het probleem speelt alleen als ik naar de onderzoek boom wil daarom lijkt het mij meer een Bug van het spel zelf

Een makkelijke test om te zien of iets fout zit in jouw browser of het spel is altijd om het op een andere browser te proberen.
Zit de fout ook in de andere browser dan is de kans groot dat het een bug in het spel is.
Zit de fout niet in de andere browser dan is het bijna zeker dat de fout in je browser zit, cache is dan de meest voorkomende oorzaak.
 
Een makkelijke test om te zien of iets fout zit in jouw browser of het spel is altijd om het op een andere browser te proberen.
Zit de fout ook in de andere browser dan is de kans groot dat het een bug in het spel is.
Zit de fout niet in de andere browser dan is het bijna zeker dat de fout in je browser zit, cache is dan de meest voorkomende oorzaak.

Klopt
Ik werk op een technische helpdesk en diverse internetbrowsers hebben problemen met bijv scripts en lopen vast, of cache problemen of beide. Wij raden altijd aan te testen aan de hand van Chrome omdat dit de meest stabiele omgeving is. verder zijn er websites als browseropschonen e.d. waar je info kunt krijgen hoe je je chache bijv. leegt.

Als je een fout in de ene browser wel krijgt maar in de andere browser niet dan is de browser de oorzaak.
 
Bovenaan