• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Broederschapsavontuur: wanneer start het avontuur?

DeletedUser1592

Guest
Het Broederschapsavontuur is onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden gepland op maandag 14 mei. Uiteraard komt er nog een aankondiging hieromtrent.
 
Op Gamersgemsofknowledge staat dat het Broederschapsavontuur donderdag 10 mei op de live servers start, wel verwarrend. Kan hier niet eerder al door Elvenar over gecommuniceerd worden? Mensen en elven haken af als het allemaal maar vaag en tegenstrijdig is.
 

DeletedUser1796

Guest
Op Gamersgemsofknowledge staat dat het Broederschapsavontuur donderdag 10 mei op de live servers start, wel verwarrend. Kan hier niet eerder al door Elvenar over gecommuniceerd worden? Mensen en elven haken af als het allemaal maar vaag en tegenstrijdig is.
Gamersgemofknowledge is geen officiele site van Inno dus je kan niet vast pinnen op de datums die hun aangeven.
 

DeletedUser1592

Guest
Op Gamersgemsofknowledge staat dat het Broederschapsavontuur donderdag 10 mei op de live servers start, wel verwarrend. Kan hier niet eerder al door Elvenar over gecommuniceerd worden? Mensen en elven haken af als het allemaal maar vaag en tegenstrijdig is.
Alleen de mededelingen die door het team worden gedaan gelden voor het live spel. Wat priscil zegt is correct, Gamersgemofknowledge is geen onderdeel van Innogames, en de informatie die daar wordt gepubliceerd is niet altijd de juiste info.
 
Dat klopt helemaal, maar er zijn heel veel spelers die wel gebruik maken van deze site en de informatie die er op staat. Onduidelijkheid kan dan toch voorkomen worden door al eerder te communiceren over toernooien, evenementen, startdata, etc?
 

DeletedUser1592

Guest
Dat klopt helemaal, maar er zijn heel veel spelers die wel gebruik maken van deze site en de informatie die er op staat. Onduidelijkheid kan dan toch voorkomen worden door al eerder te communiceren over toernooien, evenementen, startdata, etc?
Wij krijgen zelf pas op woensdagen de informatie over eventuele updates, dat kan vaak niet eerder. Daarom is hetgeen op het forum en ingame wordt gepubliceerd leidend. Aan allerlei externe info kan eenvoudigweg geen rechten worden ontleend. En geheel ten overvloede zeg ik er nog bij dat zelfs wanneer wij iets mededelen, het zo kan zijn dat iets door omstandigheden wordt uitgesteld.
 
Voor info worden we vaak doorverwezen naar gamersgems en nu word er geroepen dat het geen officiele inno site is en dat we ons er maar niet op vast moeten pinnen.
Sta de hele week al te verkondigen dat het donderdag 10 mei begint en nu weten jullie zelfs nog niet eens of het wel op maandag de 14e begint. En de aankondiging komt zeker op de dag dat het begint. Das ook wel handig als je van tevoren je 2daagse produktie al wil hebben klaar staan. En gebruik niet het excuus dat donderdag hemelvaart is want die week er op zit je dan met pinksteren.
Ik neem jullie niks kwalijk maar inno schijnt wat communicatie betreft niet de betrouwbaarste te zijn. Bij hun is altijd alles op het laatste moment en dan word het toch wel moeilijk om iets goed te plannen.
 

DeletedUser1427

Guest
Voor info worden we vaak doorverwezen naar gamersgems en nu word er geroepen dat het geen officiele inno site is en dat we ons er maar niet op vast moeten pinnen.
Sta de hele week al te verkondigen dat het donderdag 10 mei begint en nu weten jullie zelfs nog niet eens of het wel op maandag de 14e begint. En de aankondiging komt zeker op de dag dat het begint. Das ook wel handig als je van tevoren je 2daagse produktie al wil hebben klaar staan. En gebruik niet het excuus dat donderdag hemelvaart is want die week er op zit je dan met pinksteren.
Ik neem jullie niks kwalijk maar inno schijnt wat communicatie betreft niet de betrouwbaarste te zijn. Bij hun is altijd alles op het laatste moment en dan word het toch wel moeilijk om iets goed te plannen.

Wij (het Elvenar Team) heeft op geen enkele manier gecommuniceerd dat het op 10 Mei gebeurd, zo ook dat wij verwijzen naar gamersgem. Een officiele aankondiging van het Broederschapsavontuur moet nog komen, hierin staat de start van dit evenement.
 
Ik wou dit nog zeggen zodra de officiele aankondiging er is, maar blijkt dat deze topic quasi dezelfde inhoud heeft.

Let op in dit broederschapsavontuur, want de hoofdprijs is een bloeiende tuin. En de bloeiende tuin is een van die gebouwen die aangepast worden in 1.54.
Dus hou er nu best al rekening mee, dat je prijs een week nadat je hem gewonnen hebt, misschien al minder goed is.

De andere prijzen die er zijn heb ik niet zo aandachtig bekeken, maar die kunnen dus ook aangepast zijn in 1.54

Bij deze ben je dus gewaarschuwd :)
 

DeletedUser3554

Guest
US-forum meldde gisteren dat het 10 mei begint? Enige informatie, of werkt de chatserver tussen moderatoren onderling ook niet?

Een planning plannen moet ook gepland worden...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
US-forum meldde gisteren dat het 10 mei begint? Enige informatie, of werkt de chatserver tussen moderatoren onderling ook niet?
Gelukkig heb ik de lange produkties van ronde 1 al klaar staan.
Dus als ze morgen beginnen ben ik de eerste 3 uur wel zoet om steeds door te klikken.
En anders laat ik het staan tot maandag.

Maar het is gewoon frustrerend als aankondigingen van toernooien pas op het allerlaatste moment worden gedaan.
Probeer maar eens een opdracht van 48 uur klaar te krijgen als het toernooi 3 uur van tevoren aangekondigd word.
 

DeletedUser3554

Guest
Gebrek aan het plannen van een planning en deze communiceren...
 

DeletedUser1427

Guest
US-forum meldde gisteren dat het 10 mei begint? Enige informatie, of werkt de chatserver tussen moderatoren onderling ook niet?

Een planning plannen moet ook gepland worden...

Bekijk deze post eens:

Het Broederschapsavontuur is onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden gepland op maandag 14 mei. Uiteraard komt er nog een aankondiging hieromtrent.

De life servers kan afwijken van elkaar betreft de start van een evenement. Er is voldoende informatie hierover gecommuniceerd, wij adviseren je om uit te kijken naar de aankondiging van het broederschapsavontuur die binnenkort met jullie wordt gedeeld.
 
Ik heb op EN server toch net ook in ingame aankondiging gehad dat het op de 10de begint. ;)

Lionell, ben je zeker dat de 14de niet gaat over het app event?

Ik hoop dat het alvast niet per ongeluk toch morgen begint, want spelers moeten wel een waarschuwing tijdig krijgen dat ze niet van broederschap kunnen veranderen tijdens het avontuur. Als ze te laat switchen kunnen ze niet meer meedoen met het avontuur.
 

DeletedUser1592

Guest
Ook op het Engelse en het Duitse forum zijn nog geen aankondigingen gedaan. Dus ga er maar van uit dat de ingame aankondiging op de Engelse server een foutje is. Maar we zullen voor de zekerheid nog even navraag doen.
 
Er verschijnt net een ingame melding hier in Arendyll dat het BSA op donderdag start. Ik neem aan dat daar morgen mee bedoeld wordt, en niet volgende week donderdag?
 
Bovenaan