• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. SiaRa

    Toernooiarchief perk

    Bij de uitleg over de perk van het toernooiarchief staat: Toernooiarchief: aan het einde van een toernooi, als de broederschap is begonnen met het verdienen van punten voor het ontgrendelen van een kist, maar niet het vereiste aantal punten voor de kist heeft bereikt, worden deze punten...
  2. SiaRa

    Woongebouwen vervangen door event gebouwen met populatie?

    Ik heb in m'n inventaris diverse event gebouwen die even groot of kleiner zijn dan mijn woongebouwen, maar meer populatie geven. Vaak zelfs ook nog cultuur. Maar geen klassementspunten natuurlijk. Zou ik woongebouwen vervangen door die event gebouwen?
  3. SiaRa

    Niet reproduceerbaar APP Drakenboekrolfabriek hapert

    In de app gaat het bij mijn drakenboekrollenfabrieken (level 24) niet helemaal goed. Er loopt een soort lijn doorheen en rechts van die lijn gaat alles goed, maar links van die lijn verspringt het steeds als het ware één pixel naar boven en dan weer één pixel naar onderen. Sowieso is de hele...
  4. SiaRa

    Magische werkplaats vs. gewone werkplaats

    De magische gebouwen zijn in de aanbieding en ik heb zowaar voldoende diamanten gespaard. Maar, ik zit met het volgende. Mijn werkplaatsen zijn level 31 en produceren daarmee 7290 hamers per uur. Dat bestaat uit 3830 regulieren productie + 3064 cultuurbonus. De magische werkplaats geeft 7300...
  5. SiaRa

    Gaia zoekt versterking!

    Door verschillende omstandigheden zijn we de afgelopen maanden gezakt naar slechts 15 spelers in onze broederschap. Dus we kunnen wel wat versterking gebruiken! Het maakt niet uit of je een beginnende of gevorderde speler bent. Iedereen is welkom. Uiteraard geven we elkaar burenhulp en we...
  6. SiaRa

    Advies gezocht over Kristalvuurtoren

    Hoi allemaal, Ik zit heel erg te twijfelen of ik mijn Kristalvuurtoren zal houden. Hij is nu level 11 en geeft daarmee 4131 beloning per hulpkist en de burenhulp duurt 15:12 uur. En hij geeft 3365 klassementspunten. Ik speel ook vaak in de app en daar geef ik wel burenhulp, maar daar kun je...
  7. SiaRa

    Nieuwe spelonderdelen Oppas-functie

    In andere online games die ik heb gespeeld, was een zogenoemde 'sitter-optie' aanwezig. Dit maakte het mogelijk dat een speler een 'oppas' instelde, die dan zeg maar kon switchen naar het account van de andere speler, om daar te klikken. Dit is vooral handig als je op vakantie gaat bv. Iedereen...
  8. SiaRa

    Interface Spelersnaam tonen bij beloning voltooid wonder

    Ik zou het erg fijn vinden als in het pop-up scherm waarin gemeld wordt dat ik een beloning krijg voor het bijdragen aan een wonder, ook getoond wordt wiens wonder dat was en welk wonder. Dat laatste kun je alleen zien als je scherven krijgt, maar als je die niet krijgt, dan is het allemaal een...
  9. SiaRa

    Notificaties in app maken app traag - meer mensen last van?

    Ik speel het spel ook in de app op de iPad en als ik de Notificaties-tab open, dan wordt het hele spel traag en het scrollen van de lijst gaat heel moeilijk en soms crasht het spel zelfs. Hebben meer mensen dit? Ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat...
  10. SiaRa

    De waarde van Sets

    Ik vroeg me af of hier meer spelers zijn die zich verdiepen in de setprijzen en de daadwerkelijke meerwaarde ervan. Ik probeer het namelijk uit te zoeken en ik lijk nu tot de conclusie te komen dat bv de extra mana die je krijgt als je een 2e setgebouw plaatst, niet opweegt tegen de extra ruimte...
  11. SiaRa

    Aantal akkers Halflingen

    Wat zouden jullie me aanraden qua aantallen akkers in het Halflingen hoofdstuk? ik heb nu 5 graanakkers, 2 wortelakkers, 3 pompoenakkers en 4 appelakkers. De vierde appelakker is net nieuw. Ik merk dat ik steed graan en appels tekort kom en wortels en pompoenen heb ik ruim voldoende. Is dat iets...
  12. SiaRa

    Nederzetting: tips gezocht voor ruimte maken voor Tovenaars en Draken

    Ik ben nu net begonnen aan het hoofdstuk T&D en heb, nog meer dan normaal, last van ruimtegebrek. Ik heb al wat lay-outs opgezocht van de benodigde gebouwen en ik kwam tot de conclusie dat ik een ruimte van 21x21 vakjes nodig heb om straks alles kwijt te kunnen. Waar ga ik die ruimte vandaan...
  13. SiaRa

    Gezocht: Actieve Drakenabdij (voor runes)

    ik wil graag runes sparen voor de Drakenabdij, dus ik zoek iemand die die heeft en er zelf ook actief mee bezig is. Dan wil ik graag KP komen doneren. Als je reageert, laat dan even weten waar in de ranglijst ik je ongeveer kan vinden, want ik weet niet hoe ik anders bij jouw stad kan komen. Je...
Bovenaan