• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Aantal akkers Halflingen

Wat zouden jullie me aanraden qua aantallen akkers in het Halflingen hoofdstuk?
ik heb nu 5 graanakkers, 2 wortelakkers, 3 pompoenakkers en 4 appelakkers.
De vierde appelakker is net nieuw.
Ik merk dat ik steed graan en appels tekort kom en wortels en pompoenen heb ik ruim voldoende.
Is dat iets van het begin van het hoofdstuk? (ben net begonnen) en zal ik dus deze verhouding zo houden of raden jullie iets anders aan?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.
Alvast veel dank.
 
Ik had zelf een andere benadering.

Ik ben eerste begonnen met berekenen hoeveel graag, wortel, pompoen en appels ik nodig zou hebben.
Ik heb daarna eerst een flinke voorraad graan opgebouwd en zodra ik daar veel van had ben ik langzaam door gaan bouwen, eerst naar wortel, daarna wat meer graan naar wortel en dan door naar pompoen ect.
Hoe dichter ik bij mijn graan totaal kwam hoe meer ik doorschoof naar de andere producties.

Op het einde had ik helemaal geen graan meer omdat ik daarmee "klaar" was. en iets later ook met de wortel.
 

DeletedUser2578

Guest
Wat zouden jullie me aanraden qua aantallen akkers in het Halflingen hoofdstuk? ik heb nu 5 graanakkers, 2 wortelakkers, 3 pompoenakkers en 4 appelakkers. De vierde appelakker is net nieuw. Ik merk dat ik steed graan en appels tekort kom en wortels en pompoenen heb ik ruim voldoende.Is dat iets van het begin van het hoofdstuk? (ben net begonnen) en zal ik dus deze verhouding zo houden of raden jullie iets anders aan? Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips. Alvast veel dank.

Hoi Sia, ik ben ook net begonnen met Halfelingen en ben ook benieuwd naar hoeveel akkers er werkelijk nodig zijn. Ik heb nu 3 appelakkers, 3 pompoenakkers, 3 wortelakkers en 6 graanakkers waarvan ik 1 pompoen en wortelakker van zal maken. Ik heb een overschot aan graan maar kom steeds pompoennen en wortels te kort. De productie van pompoen is niet zo hoog mss is het een idee om nog één bij te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3847

Guest
Je krijgt op een gegeven moment via de bij dit hoofstuk behorende quests de opdracht om 15 akkers te bezitten, en die heb je ook echt wel nodig :)
 

DeletedUser2578

Guest
Je krijgt op een gegeven moment via de bij dit hoofstuk behorende quests de opdracht om 15 akkers te bezitten, en die heb je ook echt wel nodig :)

Hoi Beldroth, bedankt voor je reacite. Ik heb tot nu toe de behorende quests gevolgd en heb 15 akkers en 8 boerderijen. Ik denk erover om een 16e akker en 9e boerderij te nemen om de productie te versnellen. Ben nu goederen aan het sparen om de bronboom naar lvl 2 te upgraden. Dit hoofdstuk is weer heel anders dan tovenaren en draken, vraagt wel veel ruimte maar tot nu toe wel leuk:)
 
Hoi Beldroth, bedankt voor je reacite. Ik heb tot nu toe de behorende quests gevolgd en heb 15 akkers en 8 boerderijen. Ik denk erover om een 16e akker en 9e boerderij te nemen om de productie te versnellen. Ben nu goederen aan het sparen om de bronboom naar lvl 2 te upgraden. Dit hoofdstuk is weer heel anders dan tovenaren en draken, vraagt wel veel ruimte maar tot nu toe wel leuk:)
mijn tip:
extra boerderijen zijn meestal niet nodig, de rem zit op het aantal goederen die je akkers produceren, als je door een boerderij minder een akker extra kan bouwen, dan zeker doen. anders staan je boerderijen na een tijdje toch maar niks te doen.
 

DeletedUser2578

Guest
mijn tip: extra boerderijen zijn meestal niet nodig, de rem zit op het aantal goederen die je akkers produceren, als je door een boerderij minder een akker extra kan bouwen, dan zeker doen. anders staan je boerderijen na een tijdje toch maar niks te doen.
Dank voor je tip Wonder nar! ;)
 
Bovenaan