• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Notificaties in app maken app traag - meer mensen last van?

Ik speel het spel ook in de app op de iPad en als ik de Notificaties-tab open, dan wordt het hele spel traag en het scrollen van de lijst gaat heel moeilijk en soms crasht het spel zelfs.
Hebben meer mensen dit?

Ik heb al geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat heeft helaas niet geholpen.

Iemand nog tips misschien?
 

DeletedUser3139

Guest
Is al langer bekend, bij mij werkt hij helemaal niet... heb de app ook al een keer opnieuw geinstalleerd en dan opent hij 1x en daarna crasht de app iedere keer
 

DeletedUser3702

Guest
Ik heb geen problemen met de app (android) , ga nu regelmatig van laptop naar de app om alle fabrieken en wp sneller aan te zetten.
 
Scrollen door de notificaties om spelers te helpen die jouw hebben geholpen is idd al maanden traag.
Van crashes weet ik niets af, nooit last van gehad.

Zodra je de notificaties weer wegklikt is ook alle problemen weer weg in mijn ervaring (android user)
 
Ja, klopt, als je die tab weer wegdrukt, doet alles het weer.
Maar ik heb het een tijdje terug bij support gemeld en toen werd me gezegd dat het probleem niet bekend was en dat ik de app opnieuw moest installeren. Maar dat heeft dus niet geholpen.
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ga nóg een keer melding doen bij support.

Overigens: die nieuwe optie van de schermen om producties aan te zetten en dan dat je gelijk door kunt naar de volgende fabriek, dat zit bij mij in de app ook niet. Vind ik erg jammer! Klinkt erg handig namelijk.
 

DeletedUser3880

Guest
Er is geen sprake van een fout hieromtrent. De app zal over het algemeen een grote hoeveel gegevens moeten laden als men naar notificaties gaat, mijn pc wilt er ook wel eens een seconde trager op worden bij het laden hiervan.
Wel zou je hier een idee kunnen posten om dit in de app te verbeteren: https://nl.forum.elvenar.com/index.php?forums/suggesties-en-ideeën.15/.

Bij genoeg stemmen voor, zal onze Community Manger dit idee aan de spelontwikkelaars voorleggen en zullen de spelontwikkelaars moeten beslissen, gegeven de resources die ze hebben, of ze hier iets aan kunnen doen.
 
Bovenaan