• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zoekresultaten

  1. markymarc

    Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ?

    Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ? Sommige leden gaan merken dat er geen kp meer kan gestort worden wegens een overschrijding van de limiet. Maar waar kan ik zien hoeveel de limiet is, voor ik hem heb bereikt? Mvg
  2. markymarc

    Wie wil samensmelten met onze BS om samen nog een betere BS te vormen.

    Hoi welke deftige BS wil samensmelten met Arlathan tot een nieuwe BS met gezonde ambitie's. We zijn op zoek naar 9 of meer leden. Heb je interesse laat dan een bericht hier op via pm naar Arlathan. Of zijn er betere ideeën om samensmelten, ik hoor het graag. Grts Marc.
  3. markymarc

    BS Arlathan zoekt magiers en spelers

    Wij zijn op zoek naar enkele leden waarvan er gerust 1tje mag bij zijn die zin heeft om mee de BS te leiden. Wat vragen we: - Dat je het gezellig houd met regelmatige BH. - In de mate van mogelijke met tornooien mee doet. Min 300 ptn bij deelname. - min 150 k punten Wat bieden we. - We halen...
  4. markymarc

    Arlathan zoekt jouw voor kistje 10

    BS Arlathan zoekt iemand die samen met ons tijdens het kristaltornooi wil strijden voor het 10de kistje. De overstap mag definitief of indien gewenst enkel voor het kristaltornooi zijn. Voor diegene die definitief wil blijven vragen we enkel dat hij een min. score van 150k heeft. Interesse ...
  5. markymarc

    Mogelijkheid om dia-aanbiedingen uit te schakelen bij opties.

    Een extra mogelijkheid om bij de geavanceerde instellingen de diamantaanbiedingen die eens om de zoveel tijd langs komen niet meer te zien. Reden: Niet iedereen heeft de behoefte om diamanten aan te schaffen maar worden daar toch met de regelmaat van de klok met aanbiedingen mee...
  6. markymarc

    Broederschap: is het mogelijk een poll te houden in je bs?

    Is het mogelijk om een poll te organiseren binnen jullie broeder/zusterschap ? En zo Ja, hoe ?
  7. markymarc

    meerdere werkplaatsen/fabrieken selecteren

    Een suggestie. Nu onze stad al aardige proporties begint aan te nemen zou het wel handig zijn om alle werkplaatsen te kunnen selecteren. En na selectie dezelfde opdracht laten uitvoeren. Bv alle werkplaatsen 5' laten verzamelen of 3u productie in de fabriekjes. Hoe de selectie wordt gemaakt ...
  8. markymarc

    Goddelijke zaden: informatie nodig over Goddelijke zaden

    1. Neemt de hoeveelheid verzamelde goddelijk zaden net zoals de mana om 4u met 10% af ? 2. Hoe komt de verzamelbonus erbij ? Gelijk met het opeisen ? 3. Heeft het doolhof van de duistere materie eveneens een positief effect op de zaden ? Mvg Marc.
  9. markymarc

    Opstellen van berichten

    Zijn er extra mogelijkheden om de berichten wat op te smukken op de wereld elvenar ? Ik zou graag wat afbeeldingen toevoegen en uit gekregen berichten zou ik graag een stukje tekst willen kopiëren. Voorlopig lukken die dingen me nog niet. De mogelijkheden die er nu op dit forum zijn, is al...
  10. markymarc

    Arlathan zoekt leden

    Onze bg is op zoek naar leden die onze BG terug naar de top 3 willen loodsen. Zelf zijn we een gezellige bende die elke week weer mooie prijzen halen in het tornooi. Regelmatig komt er een strijdgedicht voor de geïnteresseerden. Leden moeten minstens aan een aantal voorwaarden voldoen. De...
  11. markymarc

    Gastras: wanneer kunnen we de nieuwe gastras verwachten?

    Iemand een idee wanneer we ten vroegste of ten laatste het nieuwe gastras tovenaars en co mogen verwachten ?
  12. markymarc

    Oude wonderen: beloning runen anders dan oude wonder waar ik beloning uit heb gekregen, waarom?

    Hoi allen, Ik heb een probleem met de oude wonderen. Er bestaat een ranglijst bij onderzoek uitbreidingslvl. Bij die ranglijst staat bij wat je kan verdienen. Nu stond ik hoog genoeg in de ranglijst om een runen te verdienen van zalen onder de berg. Kreeg echter deze runen niet maar wel die van...
Bovenaan