• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Oude wonderen: beloning runen anders dan oude wonder waar ik beloning uit heb gekregen, waarom?

Hoi allen,

Ik heb een probleem met de oude wonderen. Er bestaat een ranglijst bij onderzoek uitbreidingslvl.
Bij die ranglijst staat bij wat je kan verdienen. Nu stond ik hoog genoeg in de ranglijst om een runen te verdienen van zalen onder de berg. Kreeg echter deze runen niet maar wel die van de klokkentoren.
Aangezien ik al 40 runen reserve heb van de klokkentoren ben ik er niet echt mee vooruit.
Hebben er nog dit probleem ?
Bijkomende vraag worden die rapporten ergens bewaard als je wonder mee hebt helpen bouwen ?

Mvg
Marc.
 
Hoi allen,

Ik heb een probleem met de oude wonderen. Er bestaat een ranglijst bij onderzoek uitbreidingslvl.
Bij die ranglijst staat bij wat je kan verdienen. Nu stond ik hoog genoeg in de ranglijst om een runen te verdienen van zalen onder de berg. Kreeg echter deze runen niet maar wel die van de klokkentoren.
Aangezien ik al 40 runen reserve heb van de klokkentoren ben ik er niet echt mee vooruit.
Hebben er nog dit probleem ?
Bijkomende vraag worden die rapporten ergens bewaard als je wonder mee hebt helpen bouwen ?

Mvg
Marc.
als ik me niet vergis is het me al vaker opgevallen dat op de lagere levels van de wonderen je vaak een "elf/human" rune krijgt.
bij de hogere niveaus bv zalen level 8 heb je hier geen last van.

Je moet dus bij de eerste 1 zitten tot lvl 5 ofzo van 6-9 zijn de eerste 4 of 5 voldoende voor een zalen rune en krigen de beste 2 er 2.
 
Bovenaan