• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

meerdere werkplaatsen/fabrieken selecteren

Een suggestie.
Nu onze stad al aardige proporties begint aan te nemen zou het wel handig zijn om alle werkplaatsen te kunnen selecteren.
En na selectie dezelfde opdracht laten uitvoeren. Bv alle werkplaatsen 5' laten verzamelen of 3u productie in de fabriekjes.
Hoe de selectie wordt gemaakt , maakt me weinig uit. Linker muisklik of vasthouden van de rechtermuisknop eventueel.

Nu kan je ook door over de fabriekjes te gaan als innen dus waarom niet starten ?

Mvg
Marc.
 

DeletedUser7

Guest
Makkelijkste manier om dat momenteel te doen is door te klikken en een cijfer in te typen. Stel dat je bijvoorbeeld je werkplaats voor 9 uur aan wil zetten, klik je de werkplaats aan, drukt op 5 en gaat naar de volgende. Je bent er eigenlijk zo mee klaar. Je hoeft ook niet te wachten tot het pop-up scherm van de werkplaats geladen is.
Werkt overigens ook voor fabrieken (maar dan met de cijfers 1 tot 4).
 

DeletedUser472

Guest
dit zou mischien wel een goede optie zijn voor de telefoon aangezien dat wel erg lang duurt ik zelf doe het op laptop altijd met de getallen super handig maar op mijn telefoon wordt ik er wel soms knetter gek van ook als je dan per ongelijk de verkeerde klikt en dan weer moet gaan annuleren dit zijn dan super zijn voor de telefoon
 
Even getest en gaat al een pak sneller zo.
Bedankt voor de tip.
Makkelijkste manier om dat momenteel te doen is door te klikken en een cijfer in te typen. Stel dat je bijvoorbeeld je werkplaats voor 9 uur aan wil zetten, klik je de werkplaats aan, drukt op 5 en gaat naar de volgende. Je bent er eigenlijk zo mee klaar. Je hoeft ook niet te wachten tot het pop-up scherm van de werkplaats geladen is.
Werkt overigens ook voor fabrieken (maar dan met de cijfers 1 tot 4).
 
Bovenaan