• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Goddelijke zaden: informatie nodig over Goddelijke zaden

1. Neemt de hoeveelheid verzamelde goddelijk zaden net zoals de mana om 4u met 10% af ?
2. Hoe komt de verzamelbonus erbij ? Gelijk met het opeisen ?
3. Heeft het doolhof van de duistere materie eveneens een positief effect op de zaden ?

Mvg
Marc.
 
1. Neemt de hoeveelheid verzamelde goddelijk zaden net zoals de mana om 4u met 10% af ?
2. Hoe komt de verzamelbonus erbij ? Gelijk met het opeisen ?
3. Heeft het doolhof van de duistere materie eveneens een positief effect op de zaden ?

Mvg
Marc.
1) Ja dat klopt
2) Ja dat klopt
3) Nee helaas niet. Er komt wel een nieuw wonder waarmee je extra zaden krijgt; het handels centrum
 
De allermakkelijkste manier om aan die zaden te komen is door wonderen.
met slechts 5 levels aan wonderen, en 5x per dag oogsten kan je de dagopbrengst al verdubbelen.

De combinatie vaak oogsten met wonderen is dus de sleutel, die dagproductie is waardeloos.
 
Bedankt voor de toelichting.

@CrazyWizard : Ik ging er vanuit dat de verzamelbonus slecht éénmalig was per dag en oogstte daar altijd in de ochtend zodat ik de afnamebonus zo lang mogelijk uitstelde. Maar heb nu pas door dat je die elke keer krijgt bij het oogsten. Bedankt voor de tip.
 

DeletedUser1427

Guest
Ik heb hierbij de titel van het topic veranderd zodat deze meer aansluit op de (algemene) inhoud. Vorige titel: Goddelijke zaden?
Hierbij deel ik ook mee dat dit topic verplaatst is naar de juiste groepslocatie, vragen en hulp.
 
Bovenaan