• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Mogelijkheid om dia-aanbiedingen uit te schakelen bij opties.

Een extra mogelijkheid om bij de geavanceerde instellingen de diamantaanbiedingen die eens om de zoveel tijd langs komen niet meer te zien.
Reden:
Niet iedereen heeft de behoefte om diamanten aan te schaffen maar worden daar toch met de regelmaat van de klok met aanbiedingen mee geconfronteerd. Komt erbij dat zelfs als je de aanbieding weg klikt , je nog steeds de aanbieding rechts van in een teller te zien krijgt.
Daarnaast komen sommige aanbiedingen meermaals per dag terug bij telkens bij opnieuw inloggen.

+ Minder mensen geraken geïrriteerd door de frequente aanbiedingen
+ Kan in of uitgevinkt worden naar wens. Met basisinstelling toon ze wel.

- Extra vragen naar de werking toe , richtings mods.


fd6064f5ba.jpg
 

DeletedUser222

Guest
+1 Is inderdaad erg irritant en lijkt me gemakkelijk te implementeren.
 

DeletedUser2139

Guest
Ik heb er geen bezwaar tegen ze te zien, één keer wanneer ze verschijnen. Ik heb tot nu toe nog geen diamanten gekocht en een deel van mij is er ook van overtuigd dat ik het nooit zal doen, een ander deel van mij heeft al meer dan eens getwijfeld ;-)
Bovendien vind ik ook niet dat er 'te vaak' aanbiedingen zijn, dus ook niet storend ofzo. Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Het 'definitief' wegklikken van een bepaalde aanbieding, zodat de teller ook verdwijnt en de aanbieding niet opnieuw verschijnt bij het opnieuw inloggen, zou ik wel graag mogelijk zien, want die teller staat naar mijn zin soms wel echt in de weg.
 

DeletedUser1427

Guest
Een extra mogelijkheid om bij de geavanceerde instellingen de diamantaanbiedingen die eens om de zoveel tijd langs komen niet meer te zien.
Reden:
Niet iedereen heeft de behoefte om diamanten aan te schaffen maar worden daar toch met de regelmaat van de klok met aanbiedingen mee geconfronteerd. Komt erbij dat zelfs als je de aanbieding weg klikt , je nog steeds de aanbieding rechts van in een teller te zien krijgt.
Daarnaast komen sommige aanbiedingen meermaals per dag terug bij telkens bij opnieuw inloggen.

+ Minder mensen geraken geïrriteerd door de frequente aanbiedingen
+ Kan in of uitgevinkt worden naar wens. Met basisinstelling toon ze wel.

- Extra vragen naar de werking toe , richtings mods.


fd6064f5ba.jpg

Bedankt voor je idee, wij zien dat dit idee weinig animo heeft, wij horen graag wat jullie van dit idee vinden.
 

DeletedUser1427

Guest
Wij horen graag jullie mening over dit idee, komt de bespreking niet op gang voor 14-02-2018 wordt dit idee afgewezen.
 
Vind het heus wel eens irritant maar er zijn zaken die speltechnisch toch mijn voorkeur genieten om eerder veranderd te zien dan deze commerciële reclames die er soms als een STER blok tussendoor vallen en die met 2 kliks niet meer terug komen.
 
Tegen.

Je gaat een bedrijf toch niet vragen om zijn inkomstenbron niet meer te mogen promoten onder de spelers. Dit is in principe een gratis spel. Inno kan dit alleen gratis houden als er genoeg geld binnen komt. Geven ze spelers de mogelijkheid om hun aanbiedingen te onderdrukken, dan gaan ze dat zeker weten voelen in hun inkomsten. En als Elvenar niet meer genoeg opbrengt voor Inno is het einde spel.


Ik weet ook haast wel zeker dat zelf al zou dit idee met een poll voldoende voorstemmen zou krijgen, Inno het never nooit niet gaat introduceren. Inno moet ons wel spammen met aanbiedingen omdat ze daar hun bestaansrecht uit hebben. Zonder die mogelijkheid geen verdiensten voor Inno en dus geen gratis Elvenar, of misschien wel helemaal geen Elvenar meer.

En wat RenatoUno ook zegt, ik zie liever dat door Inno tijd aan een dergelijke aanpassing wordt verspild. Liever dat er dan iets speltechnisch wordt verbeterd.
 

DeletedUser222

Guest
ik ben wel voor het kunnen onderdrukken, maar dan na het 1x laten zien wel kunnen weigeren. Ik heb absoluut geen behoefte om de aanbieding 24 in beeld te hebben of een herhaling van de aanbieding.
Hiermee stelt Inno zijn inkomsten veilig en voor de speler minder irritant.
 

DeletedUser1427

Guest
Wij horen graag jullie mening over dit idee, komt de bespreking niet op gang voor 14-02-2018 wordt dit idee afgewezen.

Helaas is de bespreking niet voldoende om dit topic verder tot een poll te laten komen, dit idee is dan ook afgewezen en wordt verplaatst naar het archief.
 
Bovenaan