• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ?

Waar kan je zien hoeveel kp hulp je nog kan ontvangen ? Sommige leden gaan merken dat er geen kp meer kan gestort worden wegens een overschrijding van de limiet.
Maar waar kan ik zien hoeveel de limiet is, voor ik hem heb bereikt?

Mvg
 

Bijlagen

  • ss+(2022-02-17+at+05.30.49).jpg
    ss+(2022-02-17+at+05.30.49).jpg
    19,4 KB · Weergaven: 110
Bij ons in de BS is dat ook al het geval. Zou toch wel prettig zijn als daar wat over bekend werd, wat is de limiet trouwens?
 
De limiet is onder meer afhankelijk van wat die speler (waar je doneert) heeft uitgegeven.
De basis limiet is 2740KP begrijp ik en loopt af zodra KP worden gestort door spelers, maar wanneer deze speler weer doneert in een ander wonder loopt het limiet met dat aantal weer omhoog. Als het limiet op 0 komt kun je dus niet meer storten bij deze speler.
Daarnaast komt er iedere dag weer 80KP bij (zelfde tijdstip met verval van Mana enz..)
 
Ik weet zeker dat het ergens staat want op beta zijn er al die ergens in de background de info kunnen halen.
Maar zijn engels is net te min om het mij uit te leggen. :)
 

Aeva

Chef
Niet om het een of ander: pushaccounts zijn verboden vanwege oneerlijk spel.
Als je dat nou weet, is de enige echte oplossing om dat pushaccount op te heffen, te laten voor wat het is of om er volwaardig en stand alone mee te spelen.
 
Niet om het een of ander: pushaccounts zijn verboden vanwege oneerlijk spel.
Als je dat nou weet, is de enige echte oplossing om dat pushaccount op te heffen, te laten voor wat het is of om er volwaardig en stand alone mee te spelen.
"pushaccounts" worden nu gewone accounts infeite. das de enige functie dat ze nog hebben ;)
 
Bovenaan