• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gastras: wanneer kunnen we de nieuwe gastras verwachten?

ten vroegste: vandaag? :)
Ik vermoed woe 21/2 maar dat is niet helemaal zeker aangezien het dan geen volle 2 weken op beta gestaan heeft.
 
idd aankomende woenstdag.

De update op beta is normaal altijd op donderdag kers, dus het is altijd 13 dagen tussen beta en live. tenzij er echt problemen zijn, zoals afgelopen keer.
 
ooh ik dacht dat op beta altijd op woensdag was zoals voor de andere servers, tenzij ze nog een hotfix patch moeten maken vlak voor de release naar live server.
 

DeletedUser1796

Guest
Weet iemand of je je treurwilgen van de boselven kan laten staan voor de draken hoofdstuk?
dus eigenlijk heb je dezelfde mana nodig?
 
Weet iemand of je je treurwilgen van de boselven kan laten staan voor de draken hoofdstuk?
dus eigenlijk heb je dezelfde mana nodig?
Je moet ze zelf laten staan, want om het nieuwe mana producerende gebouw vrij te spelen, heb je eerst heel wat mana in de onderzoeksboom nodig, dus er zit niks anders op dan managebouwen uit het boself tijdperk te gebruiken
 

DeletedUser472

Guest
ik verwacht dat de mana productie gewoon blijft voor altijd dat elk hfd van af nu mana vraagt dus blijf het maar produceren
 

DeletedUser1796

Guest
Dank jullie wel allemaal.
Ik moet zeggen dat ik zelf nog lang niet zover ben maar mijn aartsmagier wel en die vroeg het na
en alle kleine beetjes die ik weet helpen de andere weer
 
Bovenaan