• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Recente inhoud door lionell

  1. lionell

    Discord

    Discord is relatief functioneel, echter wat het functioneler maakt zijn bots die erin kan worden toegevoegd, zo zal inno vast zijn eigen bots erin toevoegen om het iets makkelijker te maken denk ik.. dat maakt het toch wel aangenaam en kan het ook leuker zijn. Nu een ander punt, discord is...
  2. lionell

    Buitenpost

    De asfeniks vind ook ik een heerlijk gebouw, geeft toch dat extraatje nadat je het eten geeft aan de opdrachten. Maar om even op de buitenpost te komen, het is een prima gebouwtje.. ik vind het alleen zonde om steeds zown gebouw te moeten verwijderen nadat een event afloopt ^^ ook de lay-out van...
  3. lionell

    Feedback: Een poort naar het verleden

    Tja heb het zelf niet gehaald, mis 1 setgebouw helaas en ook niet echt geluk gehad met de prijzen waar ik voor ging. (Hopelijk valt er in de toekomst nog een kans het laatste gebouwtje te bemachtigen) Concept van het spel is wel weer anders, dit keer voelt het voor mij als een merge spelletje...
  4. lionell

    Mobiel en computer

    Oke vreemde opvatting van verdeeldheid.. De browser elvenar was eerder dan de app versie. De app werd gelanceerd waarin nog heel veel verwerkt moest worden, waaronder bv donaties van kp in ow. Nu de app in grote zin bij is zullen er vast verschillen zijn als je nu kijkt maar bij lange niet zo...
  5. lionell

    Magische Academie.

    Eigenlijk vrij eenvoudig, hoe hoger het arbeidersgebouw, des te meer arbeiders je tegerlijk kunt inzetten voor het uppen van je gebouwen. Hoe sneller je upt des te sneller je ziet wat je nodig hebt uiteindelijk en je daarop kunt anticiperen. Je kunt het met 2 ook doen maar daar gaat gewoon veel...
  6. lionell

    Beste wonderen

    Wat een heerlijkheid aan info en verschillende meningen/info ^^ Zelf speel ik niet voor ranking of om gevechten.. heb daarom tot nu toe alle OW's in mijn stad staan, en nee niet op max level. Ik vind verschillende gebouwtjes in mijn stad en 'thema gerichte' gebouwtjes altijd heel leuk. Tja...
  7. lionell

    Magische Academie.

    Ik vind persoonlijk de M.A zo praktisch genoeg om zelfs te adviseren deze zo hoog mogelijk te levelen :) (vind ik ook van de arbeiders)..
  8. lionell

    Wraak van de banneling.

    Ik heb vandaag de onderzoek van mijn huurlingenkamp voltooid :-) en nog even dan kan ik het portaal uitbreiden naar level3 :) We gaan stug door, al beleef ik toch een soort plezier aan dit hoofdstuk.. denk dat ik de layout gewoon erg leuk vind
  9. lionell

    scheve handel

    Mja frusterend kan het zijn, de enige die controle heeft betreft de handel ben jezelf.. filter zonodig maar die scheve handel is zichtbaar voor jou (en anderen) ben ik bang. Je kunt altijd kijken of er spelers zijn die wel eerlijk handelen en die vragen of ze willen/kunnen verhandelen als het...
  10. lionell

    Opgelost Opdracht 47 van het feniks event: placeholder in de tekst ipv "15 kp"

    Lol, wilde ook net dit melden xD
  11. lionell

    Het grote kp kapen, roven, jagen ,speuren of hoe je 't ook noemen wil topic

    Zelf zie ik het probleem niet zo, begrijpelijk dat iedere speler zijn eigen waarde aan doneren hanteerd en aansluit bij een bs met dezelfde doeleinde.. maar om nu te zeggen buiten staanders, vreemde eenden of andere koek die buiten de bs doneren in je ow aanschouwt als 'je wilt niet dat andere...
  12. lionell

    Feedback: Verboden ruïnes-evenement

    Begrijp me niet verkeerd hoor, maar dit evenement is net zoals elk ander, waarbij de kans bestaat om de bonus gebouw ' set gebouw of het level gebouw' compleet te krijgen een kans is. Er is overigens altijd winst met een beloning bij elk evenement. Hoe meer aandacht en tijd je in het event...
  13. lionell

    Feedback spelupdate 1.144

    k is kilo, uitgeschreven in decimaal is dat 1000 :) klopt. Maar om het punt even te maken. De k wordt gebruikt om aan te geven dat het gaat om een 1000 getallen af te korten. Dit was al duidelijk maar zou het bij elke goedje zo moeten gelden dan als we dit heel letterlijk nemen. Aanduiden met...
  14. lionell

    Feedback spelupdate 1.144

    Ik ook ben van mening dat het anders kan maar dan wel met de juiste termen of helemaal niet.. De K staat voor kilo.. gewicht, tot zover overigens. Maar elixer is natuurlijk niet te definieren met K, dit zou L moeten zijn van Liter. Puur hierom zou ik al zeggen dat het anders kan :rolleyes:
  15. lionell

    Feedback over verhuizingen

    Zie het nut niet zo van het vinkje eigenlijk.. begrijp de redenaties wel hoor, maar die zijn ook enkel gevormd omdat het vinkje nu eenmaal bestaat. Puur hierom zou ik zeggen dat het niet nodig is om iedereen een verplichte verhuizing mee te laten maken. Vinkje had nooit hoeven te bestaan :) dan...
Bovenaan