• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wraak van de banneling.

Goedemorgen,
het lukt mij niet om de laatste technologie, ultieme kracht vrij te spelen.
( 1 ultieme materie ). Heb het fort van de wraak ook naar niveau 4 gespeeld.

Bvd, StiRuLi.
 
@StiRuLi als jij in H19 alle opdrachten zou hebben gedaan, dan komt er bijna aan het einde een opdracht om je portaal naar level 4 te verbeteren.
Pas als die verbetering klaar is krijg je een opdracht om die level 4 portaal te verkopen om de ultieme materie te verkrijgen.
En daarna komt er vanzelf de opdracht voor die technologie ontwikkeling.

Dus spelers die besluiten om de opdrachten van H19 niet te doen blijven nutteloos lang met opdrachten voor dat hoofdstuk zitten en ik ben even kwijt of je daarna nog wel de 200 diamanten opdracht kunt doen zonder alles opnieuw te maken.
 
Bedankt Bor, heb het portaal verkocht en inderdaad het ultieme materie gekregen
en kon toen het hoofdstuk afsluiten.
Nogmaals dank.
 
als volgende hoofdstuk komt en je 1e onderzoek vrijspeelt kun je al die oude opdrachten cancelen... daar wacht ik momenteel op :)
 
Ik ben heel lengzaam de laatste quests aan het doen, moet nu 15 spreuken gebruiken, wat dierenvoer per week gebruiken en magische medidatie spreuken per week (toch zat van over), zal er over een week of 3 de quest wel klaar hebben.
 
Het leuke van H19 vond ik dat je de opdrachten gewoon kon doen tijdens het hoofdstuk en je er niets speciaals voor moest doen/laten behalve de 10 torens en 10 broedplaatsen tegelijk. Maar dat ging makkelijk mits je de broedplaatsen daar voor nog op level 1 liet staan.
 
Ik ben wat ongeduldiger dan jou Bor.
Heb hoofdstuk in 10 of 11 week gedaan maar liever was ik nog iets eerder klaar.
Ik sla dus elk hoofdstuk de helft van al die opdrachten over omdat de meesten toch alleen maar onzin geven.
Zodra ik met nieuw hoofdstuk begin kan ik ze allemaal skippen en wat een groen vinkje geeft is meegenomen.
Dat zit nu eenmaal in me en zal ook altijd wel zo blijven.
 
Ik speel elk hoofdstuk, dus ook dit laatste, volgens de opdrachten, persoonlijk vin ik, zo gaat het makkelijk en zonder dat je iets extra moet doen.
En ondertussen ga ik naar men werk :Den in het weekend, lekker nog tijd om andere dingen te doen.
Ben nu de cerberussen aan het vrij spelen, bijna alles verzameld, komt helemaal goed, langzaam maar zeker

Warme groetjes van Rozenelfje
 
Bovenaan