• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

DeletedUser3722

Guest
Ik dacht ook een dag van tevoren en ik hoop dat het morgen of dinsdag begint want een heel weekend BSA vind ik persoonlijk een ramp.
Wij zijn er in ieder geval klaar voor :)

Ja dat hoop ik ook. Anderzijds, dan loop ik al achter op productie ;)
 
Gewoon al vast beginnen met plaatsen en maken. Heb ik gisteren al gedaan.
Weet je zeker dat je op tijd bent.
En komt het toernooi niet dan breek je het weer af en heb je toch wat extra goederen en/of voorraden.
 

DeletedUser2454

Guest
ik snap niet wat je bedoelt hier, BSA duurt sowieso een week, dus daar zit altijd een weekend in?
6 dagen dacht ik o_O En we zijn altijd ruim binnen de tijd dus sowieso hooguit de zaterdag voor een deel. Maar wel plaats 45 in de ranking de vorige keer dus..;)
 

DeletedUser2454

Guest
Gewoon al vast beginnen met plaatsen en maken. Heb ik gisteren al gedaan.
Weet je zeker dat je op tijd bent.
En komt het toernooi niet dan breek je het weer af en heb je toch wat extra goederen en/of voorraden.
Dat sowieso. Zodra op Beta het BSA begint zorgt iedereen in de bs voor ruimte en zet neer wat hij/zij kan en op de langste producties Ook de routes worden uitgestippeld zodat we max. vooruit kunnen werken. We zijn klein maar heel dapper :D
 

DeletedUser3722

Guest
Dat sowieso. Zodra op Beta het BSA begint zorgt iedereen in de bs voor ruimte en zet neer wat hij/zij kan en op de langste producties Ook de routes worden uitgestippeld zodat we max. vooruit kunnen werken. We zijn klein maar heel dapper :D

Dat doen wij ook.
Planning is al gereed.
Maar meestal start ik de producties getimed op het event.
Omdat nu even onduidelijk is of het morgen of donderdag is, had ik wat twijfel.
Maar persoonlijk ga ik er vanuit dat het donderdag zal zijn.
 
Dat doen wij ook.
Planning is al gereed.
Maar meestal start ik de producties getimed op het event.
Omdat nu even onduidelijk is of het morgen of donderdag is, had ik wat twijfel.
Maar persoonlijk ga ik er vanuit dat het donderdag zal zijn.
sowieso niet vandaag, want ze zijn verplicht om een aankondiging te doen, zodat iedereen tijdig in de juiste gilde zit. En die aankonding is nog niet geweest.
 

DeletedUser2454

Guest
It has not yet been announced if/when it will also return to live worlds. Based on event history, it could be the following Monday or it could be 1 week later. We will update this page once it is announced. https://www.gamersgemsofknowledge.com

Als je uitgaat van wat ze zelf schrijven dan lijkt donderdag mij sterk. En als je naar de badges kijkt die je moet maken al helemaal. Dan heb je het toernooi echt nodig.

sowieso niet vandaag, want ze zijn verplicht om een aankondiging te doen, zodat iedereen tijdig in de juiste gilde zit. En die aankonding is nog niet geweest.
Ik denk niet dat Inno zich aan iets verplicht voelt hoor ;-) En ze gaan al helemaal geen rekening houden met het feit of spelers in de juiste BS zitten lijkt me.
Maar wanneer het dan wel begint, volgende week maandag of a.s. donderdag; we zullen zien.
 
Ik denk niet dat Inno zich aan iets verplicht voelt hoor ;-) En ze gaan al helemaal geen rekening houden met het feit of spelers in de juiste BS zitten lijkt me.
Maar wanneer het dan wel begint, volgende week maandag of a.s. donderdag; we zullen zien.

Toch wel hoor, ze hebben een wijziging gedaan dat als je de BS verlaat je dan niet meer kan meedoen met avontuur, dus hebben ze zichzelf hiermee verplicht om het voor het start aan te kondigen zodat je niet onbewust uit het avontuur kan gelockt zijn.

en toernooi heb je nodig zeg je, maar een avontuur duurt altijd een week, dus je hebt sowieso wel een toernooi beschikbaar? al moet je misschien wel een dag of 2-3 wachten afhankelijk van de begindag.
 

DeletedUser3722

Guest
Following monday was vandaag.
Aangezien er geen aankondiging is geweest zal dit het niet worden.

1 week later is a.s. donderdag.
Dat leek mij ook het meest logisch.
Ik speel nog niet zo lang, maar tot en met heden, starten wij een week later dan de beta met events.

De aankondiging zal dan morgen of woensdag volgen.
En als je naar de badges kijkt die je moet maken al helemaal. Dan heb je het toernooi echt nodig.

Ik begrijp je post over de badges i.c.m. toernooi niet geheel.
Of bedoel je de betoveringen die je als beloning uit het toernooi kunt halen?

Ongeacht wanneer het BSA begint, omdat het 6 dagen duurt, valt het altijd samen met een toernooi.

Onze bs haalt de betoveringen uit de burenhulp kistjes, toernooien en magische academie tezamen.
 

DeletedUser2454

Guest
Ja, wij ook maar we zijn maar met weinig dus is het toernooi wel belangrijk.
En het BSA duurt geen 7 maar 6 dagen dus als je op donderdag begint, wat in tegenspraak zou zijn met hun eigen tekst, mis je toch een toernooi dag, of zie ik dat verkeerd?.

Waarom er steeds over donderdag gesproken wordt begrijp ik niet want de verleden keer was het ook maandag en die keer daarvoor volgens mij ook maandag of dinsdag. Dus is het ook aannemelijk, gezien hun tekst, dat het dan volgende week maandag wordt.
 

DeletedUser2454

Guest
Toch wel hoor, ze hebben een wijziging gedaan dat als je de BS verlaat je dan niet meer kan meedoen met avontuur, dus hebben ze zichzelf hiermee verplicht om het voor het start aan te kondigen zodat je niet onbewust uit het avontuur kan gelockt zijn.

Ik zie de verplichting dan nog niet hoor. Je kent de regels dus als je het afgelopen BSA bij een bs zat die niets of bijna niets gedaan heeft ben je daar toch gelijk weggegaan. Broederschappen genoeg die wel actief zijn en leden kunnen gebruiken. En hoe aantrekkelijk is het voor een bs om iemand net voor een BSA aan te nemen? Ik weet het niet.
 
Ja, wij ook maar we zijn maar met weinig dus is het toernooi wel belangrijk.
En het BSA duurt geen 7 maar 6 dagen dus als je op donderdag begint, wat in tegenspraak zou zijn met hun eigen tekst, mis je toch een toernooi dag, of zie ik dat verkeerd?.

Waarom er steeds over donderdag gesproken wordt begrijp ik niet want de verleden keer was het ook maandag en die keer daarvoor volgens mij ook maandag of dinsdag. Dus is het ook aannemelijk, gezien hun tekst, dat het dan volgende week maandag wordt.

BSA begint altijd op de middag en duurt tot middernacht (mogelijks loopt dit iets anders nu met winteruur), dus 6 dagen en 12 uur. Eln week lang heb je maw elke dag het BSA actief. Als je natuurlijk op de startdag voor de middag toernooi doet, dan ben je inderdaad een toernooironde kwijt, maar ik veronderstel dat je die ronde dan gewoon eventjes uitstelt als je zo afhankelijk bent van het toernooi
 

DeletedUser3722

Guest
Ja, wij ook maar we zijn maar met weinig dus is het toernooi wel belangrijk.
En het BSA duurt geen 7 maar 6 dagen dus als je op donderdag begint, wat in tegenspraak zou zijn met hun eigen tekst, mis je toch een toernooi dag, of zie ik dat verkeerd?.

Waarom er steeds over donderdag gesproken wordt begrijp ik niet want de verleden keer was het ook maandag en die keer daarvoor volgens mij ook maandag of dinsdag. Dus is het ook aannemelijk, gezien hun tekst, dat het dan volgende week maandag wordt.

Wij hebben hetzelfde probleem. We zijn ook maar met achten in de bs.
En dan is inderdaad de beloningen uit het toernooi wel iets dat het makkelijker maakt.

Wat ik zelf doe is de toernooi calculator bekijken welke beloningen waar vallen, zodat je het meer passend kan maken op het BSA.

BSA duurt inderdaad 6,5 dag zoals wondernar aangeeft. Maar ik had toch geen 7 dagen in mijn post staan? of vergis ik me nu.
Vorig BSA startte ook op donderdag.
Daarvoor was het misschien wel een maandag of dinsdag. Dat weet ik niet meer.

Als het op donderdag begint heb je t/m woensdag 23:59 de tijd.
Je mist dan 2 dagen toernooi (zo/ma)
Als het op maandag begint, zou het tot zondag 23:59 duren en heb mis je ook 2 dagen toernooi. (ma/zo).
Volgens mij maakt het dus niet uit op welke dag het begint.
 

DeletedUser2454

Guest
Wij hebben hetzelfde probleem. We zijn ook maar met achten in de bs.
En dan is inderdaad de beloningen uit het toernooi wel iets dat het makkelijker maakt.

Als het op maandag begint, zou het tot zondag 23:59 duren en heb mis je ook 2 dagen toernooi. (ma/zo).
Volgens mij maakt het dus niet uit op welke dag het begint.
Op maandag en zondag is er geen toernooi!
Any way; donderdag gaat het los :) iedereen veel succes en vooral veel plezier ;-)
 

DeletedUser3722

Guest
Op maandag en zondag is er geen toernooi!
Any way; donderdag gaat het los :) iedereen veel succes en vooral veel plezier ;-)

Yep, daarom zei ik dat het niets uitmaakt.
je hebt altijd die twee dagen in je week en dus in je BSA.

Yep! Veel succes!
 
Ik zie op Elvengems dat de Wonder gemeenschap batch is aangepast. Je moest 10 KP in een OW van iemand anders storten, nu wordt het 10 KP in een OW van iemand anders OF 10 KP in een OW van jezelf. 5 in je eigen en 5 een 's-andermans OW werkt dus niet.
Weet iemand of het ook in hetzelfde OW moet zijn. Kortom telt 5 in Naalden en 5 in Afgrond voor één batch en telt 5 in OW van speler A en 5 in een OW van speler B als batch.
 
Bovenaan