• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback broederschapsavonturen

net eens gekeken naar de stand van zaken en de broederschapsavonturen zijn echt geen succes amper 1/3 van de broederschappen doet mee
 

DeletedUser3554

Guest
App nog steeds niet gelijkwaardig? Juni/juli kondigden ze de app aan via FOE,...
Kan ik ooit mail lezen, ooit beantwoorden via de app? Elke programmeur kan dit: aanpassen van login-gegevens. Waarom 9 maanden wachten? Dan klagen dat we zeuren?
 

DeletedUser2349

Guest
... 200% versneller bonus voor mij de eerste dag voor iets van 14/15 uur...
Dat was 3x zo snel en voor 24 uur. :rolleyes:
En net als de vorige keren wederom random. Nogmaals: random = niet eerlijk. Zeker omdat sommige tot nu toe altijd naast de pot hebben gepiest en er anderen zijn die elke keer "prijs" hadden.

App-spelers hebben vanaf a.s. maandag een "app-only event" (ter compensatie?).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser447

Guest
even een vraag.
hoe kan je aan de items elvariaanse beschermerbadge en wonderen gemeenschapsbadge en zak met munten komen?
 

DeletedUser234

Guest
net eens gekeken naar de stand van zaken en de broederschapsavonturen zijn echt geen succes amper 1/3 van de broederschappen doet mee

Als de aankondiging zo laat komt, dat je je er niet op voor kan bereiden, dan heeft het weinig zin om mee te doen.
 

DeletedUser990

Guest
Niet de late aankondiging, maar ook de prijzen.
Wij zijn BS met meerdere spelers die al wachten op nieuwe hoofdstuk dus genoeg kennispunten hebben om al onze OW vol te gooien.
Dan de vele spreuken en geen tegenbeloning.
Waren de prijzen, 3x 10,14 uur tijd geweest dan is het oke voor 2e ronde kunnen we redelijk spreuken maken.
Nu zijn de tijdboosters bij de meeste op en ja dan is 14 uur wel lange tijd dan praat ik nog niet eens over 24 uur.
De diamanten van de wensputten ja die vliegen er ook doorheen. Zoveel zijn dat er nog niet geweest bij mij tenminste!
 
Je moet als BS het BSA gewoon heel leuk vinden. voor de prijzen hoef je het niet te doen.
Het aantal KP dat je wint is minimaal, je kan beter 2x 20 min toernooi doen.
De gebouw prijzen zijn het al helemaal niet waard en het kost gewoon heeeeeeeeeeel veel tijd.

je moet er dus veel instoppen en er komt weinig uit. waarom zouden de broederschappen er dan voor gaan?
 

DeletedUser2665

Guest
Te veel werk, te weinig beloning, te veel evenementen en te weinig tijd om je stad op te bouwen.
 
Je moet als BS het BSA gewoon heel leuk vinden. voor de prijzen hoef je het niet te doen.
Het aantal KP dat je wint is minimaal, je kan beter 2x 20 min toernooi doen.
De gebouw prijzen zijn het al helemaal niet waard en het kost gewoon heeeeeeeeeeel veel tijd.

je moet er dus veel instoppen en er komt weinig uit. waarom zouden de broederschappen er dan voor gaan?

Precies dat; wij doen weer mee omdat we het gewoon leuk vinden, niet omdat de prijzen nou zo'n vetpot zijn. 24 Van de 25 leden hebben deze week gelukkig de mogelijkheid om wat extra tijd in het spel te stoppen en maken we er dus een gezellige boel van op de chat, mail en onze FB-groep :) . We zien wel waar het schip strand, de eerste twee kaarten waren in elk geval goed te doen.
 
ik heb alle bsa al meegedaan , en vind het nog steeds leuk om te doen .
doe ik het voor de prijzen ... nee .... wat je krijgt is mooi meegenomen
het is een spel dus zie het als ontspanning , is het een verplichting ...... niks moet

wat voor mij telt is de , uitdaging , hoever geraken we deze keer , wat kan ik bijdragen

LET'S HAVE SOME FUN
 
ik heb alle bsa al meegedaan , en vind het nog steeds leuk om te doen .
doe ik het voor de prijzen ... nee .... wat je krijgt is mooi meegenomen
het is een spel dus zie het als ontspanning , is het een verplichting ...... niks moet

wat voor mij telt is de , uitdaging , hoever geraken we deze keer , wat kan ik bijdragen

LET'S HAVE SOME FUN

Vond de eerste keer wel leuk, toen gingen we er ook allen voor. 1 van onze leden had de dames een foto belooft als we eerste zouden worden van hem met een badeendje en een toverstokje dus die dames gingen helemaal los ;)

Maar daarna was de uitdaging er wel weer vanaf, als gilde hebben we ook al de toernooien, de events ect. dus BSA is voor een aantal spelers toch echt overkill. ik kan me echt niet meer opladen om uren op een dag fabriekjes te resetten en door al die opdrachten te scrollen om 14 keer dezelfde opdracht te doen. en of je nu 4de 12de of 50dste eindigt maakt ook niet echt uit, en met de huidige prijzen is zelfs eerste de moeite niet waard.
We werken gewoon rustig die 3 mappen af. en dan is het denk ik wel klaar. degene die het wel leuk vinden doen wat meer, degene die BSA moe zijn doen wat minder.
 

DeletedUser447

Guest
ik merk een ding op bij dit broederschapsavontuur, iets wat eerder niet zo was.
we zijn als bs nu met de derde ronde bezig maar er worden heeeeellll veeeellll toverspreuken badges gevraagt.
teveel als je het mij vraagt
op deze manier kan je de derde ronde alleen maar halen als bs als je er dia's in gooit. erg zonde.
 

DeletedUser447

Guest
oke misschien hoef je het voor de prijzen niet te doen,

:) maar kan toch ook gewoon leuk zijn om mee te doen of zeg ik nu iets heel doms:cool:
het is als bs ook heel leuk hoor. alleen merk ik wel op dat ze de avonturen nu zo aangepast hebben dat je als bs de derde ronde al haast niet meer kan halen.
dat verknalt wel een beetje de sfeer als je het mij vraagt
 

DeletedUser447

Guest
Wij zijn er nu al doorheen en hebben alle punten gedaan zonder dia's zover ik weet en er zijn nog 3 dagen te gaan. Op elke kaart 1 route moet dus zeker goed te doen zijn zonder dia's te gebruiken.
hoe doe je dat met al die toverspreuken badges met zijn allen?
 
Bovenaan